Predstava kontroverznega britanskega dramatika gledališča "v fris" Philipa Ridleyja, ki je prvo slovensko uprizoritev doživela v Gledališču Glej, je nastala v produkciji ŠKUC gledališča in koprodukciji Gledališča Glej. Drama Vincent River v središče postavlja dva navidezno popolna neznanca, mladega moškega in starejšo žensko, ki ju združi usoda kruto umorjenega knjižničarja Vincenta Ridleyja.
Skrivnost, ki poveže mladeniča in žalujočo mater
Izkaže se, da sta stoična in vseskozi žalujoča Anita, ki je mati umorjenega Vincenta, ter mlad, vročekrven 17-letnik Davey bolj povezana, kot si mislita. Druži ju namreč Vincentova skrivnost, ki Daveyju ne pusti živeti in zaradi katere se je morala Anita preseliti. Skrivnost, ki jo lahko razrešita le skupaj. Razrvani Davey je usodnega dne videl nekaj, česar si ne more izbiti iz glave in kar mu ne pusti živeti. Skrivnost želi zaupati Aniti. Le tako bosta lahko oba ponovno zaživela oziroma zacelila svoje rane.
V predstavi Vincent River, ki je bila napisana leta 2000 in istega leta tudi prvič uprizorjena v londonskem Hampstead Theatru, v glavnih vlogah nastopata Zvezdana Mlakar v vlogi matere Anite, medtem ko se je v vlogi Daveyja preizkusil mlad, še neuveljavljen igralec Jure Henigman, sicer študent 4. letnika dramske igre na AGRFT-ju. Predstavo je režiral Alen Jelen, dramo pa je v slovenščino prevedla Suzana Tratnik. Za dramaturgijo in lekturo je poskrbela Ana Kržišnik, kostume je ustvaril Marko Jenko. Ponovitve predstave bodo na sporedu v mesecu novembru.
Pripovedovalec takšnih in drugačnih zgodb
Kontroverzni britanski pisec Philip Ridley velja za vsestranskega umetnika. Študiral je slikarstvo, imel svojo lastno študentsko gledališko skupino, igral v mnogih produkcijah in naredil več kratkih umetniških filmov. Poleg pisanja praktično vseh literarnih zvrsti in filmskih scenarijev se ukvarja tudi z oblikovanjem ter s fotografijo. Za svoja dela je bil večkrat nagrajen.
Drugačen pogled na mladostnike
Ridley sicer med drugimi britanskimi dramatiki gledališča "v fris", kot so Sarah Kane, Martin McDonagh in Mark Ravenhill, v našem gledališkem prostoru ne dosega tolikšne prepoznavnosti. Njegova priljubljena tema, zanikanje, da bi bili mladi ljudje le naivna in nedolžna bitja brez čustvene in seksualne kompleksnosti, za kakršne jih želijo narediti odrasli, se zrcali tudi v Vincentu Riverju.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje