Hamletovo zgodbo obiskovalci gledališč zelo dobro poznajo. Režiserka in avtorica nove predstave novomeškega Anton Podbevšek Teatra se je zato s tragedijo poigrala na nekoliko drugačen način.
Izhajala je iz stereotipa, da mora vsak gledališčnik, tako igralec kot režiser, svoj obstoj opravičiti skozi Hamleta. Tako postane zanjo Hamlet nezanimiv, saj vpije vso sodobnost. Poleg tega občinstvo v gledališčih spremlja različna režiserska ali igralska tolmačenja Hamleta, bolj kot kaj gredo gledat, pa jih zanima, kako gredo gledat.
Vsakemu natančno odmerjen delež časa
V predstavi Hamlet 60 minut je torej slovito Shakespearovo tragedijo prevedla v čas. Okvir daje predstavi ena ura, v kateri je režiserka skupaj z igralci izdelala strukturo in besedilo. Pri tem so upoštevali, koliko besed ima vsak lik. Tako je Ofelija za izvedbo svoje življenjske vloge dobila slabih deset minut, Rozenkranc in Gildenstern 9 minut, duh 3 minute.
Posamezne vloge se predstavljajo skozi lastne želje, te pa se izražajo s poklicem, ki ga liki opravljajo. Kot pravi Nana Milčinski, bobnarja bobnata, socialna delavka opravlja svoje poslanstvo in pomaga, Ofelija igra vse, kar si je v življenju želela, Sandi Pavlin pa kot upokojeni igralec kaže svojo minljivost in se skozi smrti, ki jih je odigral na odru, sprašuje o smrti.
Nastopajo ...
Pri predstavi so poleg Nane Milčinski sodelovali še dramaturginja Bojana Kunst in Vasilija Fišer, Maja Cerar, Luka Hrvatin, Simon Žižek, Uroš Bon, Gašper Brezovar, Mitja Brudar, Stane Mokotar, Mateja Pucko, Viktor Meglič, Sandi Pavlin, Nina Dolinšek, Boštjan M., Andrej Zavašnik, Jani Hace, Joži Šalej, Žarko Prinčič, Tara in Maša Milčinski, Barbara Marčič in Plesna šola Roli, Luka Mirjan Simšič ter Andreja Marzel.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje