V glavnih vlogah Sare, Splita in Alona se bodo predstavili Barbara Cerar, Uroš Fürst in Eva Kraš, za režijo pa je poskrbel makedonski režiser Aleksander Popovski, ki je letos na oder postavil že Shakespearov Vihar in Molierovega Don Juana.
Osebna drama o iskanju identitete
Dramo po režiserjevih besedah opredeljujejo pojmi samota, strah in skrivnostnost, dramaturginja Darja Dominkuš pa dodaja, da je igra nenavadna in zapleteno struktrirana. Za zdaj nikjer je predvsem osebna drama, saj je glavna oseba posameznik v iskanju identitete in razčlenjevanju odnosov z drugimi. Kot je pojasnila Ana Lasić, ki je sicer rojena v Beogradu, a zadnjih pet let živi in dela v Sloveniji, glavna oseba menja identitete, a vse, kar dela, je le pretvarjanje.
Nelogično postane na koncu razumljivo
V drami si sledi 26 nelogično povezanih prizorov, ki pa se na koncu združijo v razumljivo celoto. Tematika drame se oddaljuje od sodobnega trenda realističnih oziroma naturalističnih besedil, avtorica pa se v iskanju avtentičnega jezika znajde že na meji pesniškega. Srbski izvirnik z naslovom Za sada nikdje je prevedel Gregor Fon, sceno je zasnoval Branko Hojnik, kostume Jelena Prokovič, avtor glasbe pa je makedonski skladatelj Kiril Džajkovski.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje