Avtor Heroja se je tokrat bolj kot borilnim veščinam posvetil spletkam kitajske aristokracije. Foto: Kolosej
Avtor Heroja se je tokrat bolj kot borilnim veščinam posvetil spletkam kitajske aristokracije. Foto: Kolosej

Prekletstvo zlate rože je kostumska drama občasno in predvsem proti koncu začinjena s čudovito koreografiranimi borilnimi prizori.

Gre za tretji posneti epski film priznanega režiserja/scenarista Džanga Jimouja, ki se je v zadnjih letih podpisal pod strokovno cenjenega Heroja in Hišo letečih bodal, katera prav tako zaznamuje prepletanje melodrame in prizorov poetično uprizorjenih borilnih veščin, postavljeno v bolj ali manj prirejeno zgodovinsko ozadje starodavne Kitajske.

Jimou je v Prekletstvu zlate rože prav po shakesperjiansko dal prednost dvornim spletkam, borilne prizore, ki so zopet paša za oči, pa je prihranil za nepopisno razkošni finale, v katerem se med drugim bohoti živa preproga iz neštetih krizantem. Osupljivi sta tudi bogata kostumografija in razkošna scenografija.

Zato bo film všeč tudi tistim, ki jih je od prejšnjih dveh filmov odvračala količina borilnih prizorov.

Ocena: 4; piše: Uroš Šetina