Slovenija se po njegovih besedah srečuje z izzivi na področju razvoja in organizacije ter izboljševanja prometne infrastrukture.
Drugi tir pomembenBožič pričakuje kadre, ki bodo organizirali in vodili prihodnost železniškega sistema tako v okvirih države kot v EU-ju. Spomnil je, da brez drugega tira Divača-Koper in drugih novogradenj ne bo razvoja železnic v državi.
Božič je sicer spet zanikal, da bi prenos dela upravljanja železniške infrastrukture pomenil ukinitev javne agencije za železniški promet s sedežem v Mariboru.
Stanje ni rožnato
Generalni direktor Holdinga Slovenske železnice Jože Jurkovič pa meni, da stanje železniške infrastrukture ni rožnato, saj gre za posledico daljšega obdobja v preteklosti, ko se je vanjo premalo vlagalo. "Zaradi velike zamude potrebujemo nove principe vodenja in organizacije," je še dejal Jurkovič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje