Dars je predlagal, da se letna vinjeta za osebna vozila podraži na 110 evrov, za motorna kolesa pa na 55 evrov, a kaže, da bo vlada vinjete za osebna vozila podražila še bolj, na 115 evrov.
Avtoprevozniki se pogajajo s tremi resornimi ministrstvi, zahtevajo pa popuste pri nakupu dobroimetja in popuste pri enkratnem plačilu višjih zneskov cestnine, zahtevajo, da ostanejo subvencije za ekološka vozila - tu mora nekaj primakniti država -, zahtevajo odpravo omejitev prometa znotraj države in znižanje glob na evropsko raven - pri nas so namreč za kršitev počitka po štirih urah vožnje globe rekordne.
Z višjimi cenami cestninjenja se rešuje prezadolženi Dars, ki nujno potrebuje finančno injekcijo, da bi lahko servisiral svoja posojila, saj Darsu v prihodnjih petih letih zapade za kar 1,6 milijarde evrov finančnih obveznosti, politiko cestninjenja je zato obvezno treba spremeniti.
30. avgusta bo tudi skupščina Darsa, ki bo najverjetneje zamenjala zdajšnje nadzornike, imenovane v času Janševe vlade. V ozadju pa se po naših informacijah - po Energetiki in Luki Koper - med Pozitivno Slovenijo in Državljansko listo že bije boj za prevzem Darsa.
Čeprav je v rdečih številkah in na spisku za prodajo, je pred vrati trenutno ustavljen projekt elektronskega cestninjenja, ki se najverjetneje seli z Darsa na ministrstvo. Minister je namreč prejšnji mesec presenetljivo presodil, da bi ga namesto z 200 lahko izpeljali samo z desetimi milijoni evrov ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje