Sporočila so bila poslana z okoli 15 predplačniških številk, za katere pa ni mogoče ugotoviti identitete kupcev. V uradu so zapisali, da bi bilo pošiljatelje morda mogoče izslediti na podlagi prometnih in lokacijskih podatkov, a v zakonodaji takšni primeri niso opredeljeni kot kazniva dejanja, katerih preiskava bi ob sodni odredbi omogočala pridobitev teh podatkov.
Pooblaščenec ocenjuje, da bi iskanje pošiljateljev terjalo nesorazmerne ukrepe, kot je ukinitev predplačniških številk, iskanje vzorcev prejemnikov in lociranje posameznikov. To pa bi presegalo neprijetnosti, ki jih povzročajo takšna nezaželena sporočila.
Obrnite se na ponudnike storitev
Posameznikom v uradu informacijskega pooblaščenca zato priporočajo, da se v takšnih primerih obrnejo na svoje ponudnike storitev mobilne telefonije. Ti lahko ukrepajo v primeru kršitev določb svojih splošnih pravil uporabe storitev in sprejmejo ukrepe za preprečitev nadaljnjega množičnega pošiljanja nezaželenih sporočil.
Uporabniki pametnih telefonov lahko tudi sami z namestitvijo namenskih aplikacij preprečijo nezaželene klice oziroma sporočila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje