Italijani so nazadnje konstruktorski naslov svetovnega prvaka v formuli ena osvojili davnega leta 2008, zadnji dirkaški naslov pa je leto prej osvojil Kimi Räikkönen. Lani so bili v skupnem seštevku tretji, letos utegnejo zaradi slabšega pogonskega sklopa zdrsniti še mesto nižje.
Iz Mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) so sporočili, da so prepovedali vse oblike radijskega komuniciranja, ki lahko dirkaču pomagajo do boljšega rezultata. Odločitev je bila sprejeta na podlagi člena 20.1 v športnih pravilih formule ena, ki pravi, da mora "dirkač voziti sam in brez kakršne koli pomoči." Od zdaj naprej iz moštva po radijski zvezi dirkaču ne smejo sporočati podatkov, ki se nanašajo na dirkalnik ali na tekmeca. Moštva bodo dirkačem še vedno lahko sporočala podatke v zvezi z izbrano taktiko in glede varnostnih vprašanj, pogovore bodo lahko ljubitelji formule ena poslušali tudi med neposrednimi prenosi.
Verjame v sposobnosti kolektiva
Prav pogonski sklop je tisto področje, ki se ga želi novi predsednik najprej lotiti. "Dobro vemo, kje imamo največje težave. Naš pogonski sklop enostavno ni dovolj dober, a prepričan sem, da lahko odpravimo to težavo in se znova vrnemo med favorite, tako kot smo to v preteklosti že storili. Verjamem v sposobnosti našega kolektiva. Športni oddelek Ferrarija je velik del našega podjetja, zato si bomo še naprej prizadevali, da se čim prej vrnemo na zmagovalne tire," je na novinarski konferenci v Maranellu dejal Marchionne. Ta je na vrhu podjetja zamenjal Luco di Montezemola, ki je bil predsednik Ferrarija polnih 23 let in je bil tudi eden najzaslužnejših za zlato dobo, v kateri je Michael Schumacher osvojil pet zaporednih naslovov svetovnega prvaka.
Ferrariju morajo vrniti kredibilnost
Italijani letos nimajo najboljše sezone. Lani so dosegli dve zmagi, letos ostajajo še brez najvišje uvrstitve. Še najbliže so ji bili v Budimpešti, ko je Fernando Alonso s tvegano taktiko - Španec je skoraj polovico madžarske preizkušnje odpeljal na istem kompletu gum - vodil v drugi polovici dirke, nato pa je moral dva kroga pred koncem le priznati premoč Danielu Ricciardu. "Ključno je, da znova začnemo zmagovati. Ferrariju moramo na progi vrniti kredibilnost, moramo se vrniti na vrh. Le tako bomo znova deležni velike podpore. Moramo se vrniti na pota stare slave in prepričan sem, da nam bo to uspelo," je dejal 62-letnik iz Chietija, izvršni direktor Fiata, lastnika Ferrarija.
Di Montezemolu žal za leti 2010 in 2012
Na novinarski konferenci je bil prisoten tudi predsednik Ferrarija v odhodu Di Montezemolo, ki med privrženci najuspešnejšega konstruktorja v formuli ena v zadnjem času ni več užival veliko zaupanja. "To je zame zelo pomemben dan. Ferrari predstavlja kulturo, Ferrari predstavlja strast. Ferrari pomeni gledati v prihodnost. Prav to smo na vseh področjih želeli storiti vsa ta leta," je priznal Di Montezemolo, ki je predsednik Ferrarija postal novembra 1991. Z dolgoročnim načrtom mu je ekipo uspelo popeljati na vrh, pod njegovim vodstvom je osvojila šest dirkaških in osem konstruktorskih naslovov. V zadnjem času se je večkrat ozrl nazaj in se spomnil številnih zapravljenih priložnosti. "Obžalujemo, da nismo uspeli osvojiti naslovov v sezonah 2010 in 2012. Zadnji dve sezoni štejem za negativne," je pojasnil.
"Zdaj imamo v moštvu dva svetovna prvaka. Od Kimija pričakujemo boljši konec sezone, Fernando pa je tako ali tako najmočnejši na vsaki dirki. Izboljšati moramo dirkalnik, vse drugo je samo govoričenje," je še sklenil in priznal, da mu je žal predvsem tega, da v preteklosti v Maranellu niso bolje kadrovali na tehničnem oddelku. Razvoj je šel v napačno smer, kot je pred kratkim pojasnil nekdanji član Aldo Costa, kar se letos kaže predvsem z nemočjo v dvobojih z Mercedesom, Red Bullom in Williamsom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje