Pat Donahue je s Kingsi obiskal tudi predsednika ZDA Baracka Obamo. Foto: Twitter
Pat Donahue je s Kingsi obiskal tudi predsednika ZDA Baracka Obamo. Foto: Twitter
Anže Kopitar
Na Twitterju je aktiven tudi slovenski gladiator Anže Kopitar, ki ima več kot 86.000 sledilcev. Foto: MMC RTV SLO/Lisjak
Los Angeles Kings
Los Angeles je lani prvič v klubski zgodovini osvojil naslov prvaka v Ligi NHL. Foto: Reuters
Anže Kopitar
Anže Kopitar je poleti Stanleyjev pokal prinesel v Slovenijo. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Dustin Penner
Dustin Penner prvak med duhoviteži v vrstah Los Angelesa. Foto: Reuters
Andy McDonald (St. Louis Blues) - Jarret Stoll (Los Angeles Kings)
Los Angeles v 1. krogu končnice proti St. Louisu vodi s 3:2. Foto: Reuters

Pri aktualnih prvakih Lige NHL so na YouTubu objavili video zmagoslavnih trenutkov. Prek Twitterja so se ekipi New Jersey Devils zahvalili, ker so jim omogočili tako lepe trenutke. Poraženci v finalu jim niso ostali dolžni. Odvrnili so, da so to z veseljem storili, sploh, ker je za ekipo iz Kalifornije to prvi naslov. Da pa naj se z naslednjim tvitom oglasijo, ko jih bodo imeli toliko kot oni, to je tri osvojene Stanleyjeve pokale.

Več vsebin z osebno noto
Upravljalec digitalnih medijev pri hokejskem klubu Los Angeles Kings Pat Donahue pravi, da je njihova strategija na družabnih omrežjih, še posebej na Twitterju, objavljanje vsebin z osebno noto. To pomeni nekoliko sarkastične, duhovite tvite. Stvari ne jemljejo preveč resno, ljudi pa poskušajo vključiti v komunikacijo in biti obenem odzivni.

Izvirnost, izzivalnost, sarkastičnost in duhovitost
"Ljudje na Twitterju postanejo zdolgočaseni ob objavljanju zgolj statistik, rezultatov, informacij o prodaji vstopnic ipd. Naš cilj je predstavljati osebni glas celotne organizacije," je prepričan Donahue. Pri profilu @LAKings gre za primer uspešne in odmevne prakse nastopa blagovne znamke na družabnih omrežjih. Na Twitterju so izvirni, izzivalni, sarkastični in duhoviti.

Strategijo so prilagodili
Vsaka blagovna znamka, pravi, mora najti svojo specifično pojavnost. Ko ekipa osvoji najmočnejšo hokejske ligo, lahko izzivalen nastop hitro postane preveč nastopaški. Zato so svojo strategijo letos nekoliko prilagodili, rahlo omilili.

Skoraj četrt milijona sledilcev
Med lansko končnico so pridobili več kot 60.000 sledilcev. Številka je trenutno nekaj pod 220.000. Zgolj kot informacija. Odmev in doseg njihovega tvitanja sta namreč težko merljiva. Štirje od petih odzivov na njihovo početje so bili med lansko končnico pozitivni, se spominja Pat Donahue.

Pristop je večini všeč
"Odziv ljudi znotraj organizacije in medijev je bil vedno dober, poročevalci so v New Jersejyu stopili do nas, se predstavili in povedali, da jim je všeč, kar počnemo," pravi eden od skrbnikov profila aktualnih prvakov Lige NHL, ki je prepričan, da mora biti vsaka znamka na Twitterju odprta za nove ideje in prakse – pa naj gre za hokejsko, nogometno, bejzbolsko ekipo ... ali pa za restavracijo.

Uporabljati je treba zdrav razum
"Nekateri nam pravijo, da smo neprofesionalni, spet drugi, da je to profil, ki mu je na Twitterju najbolje slediti. Enostavno skušamo slediti neki tanki liniji, je ne prestopiti ... občasno bomo nekaj ljudi pri tem sicer razjezili, ampak konec koncev – komu mar? Uporabljati je pač treba zdrav razum," je zatrdil.

Med izstopajočimi je Dustin Penner
Odmevni tviteraši so tudi hokejisti Los Angelesa. Eden teh je seveda tudi prvi zvezdnik moštva Anže Kopitar. Med izvirnejšimi in s slogom, ki ga je sicer zaslediti na uradnem profilu kluba, pa je zagotovo Dustin Penner.

Velja za duhovitega pisca
Donahue pravi, da igralcem pri tvitanju ne pomagajo: "Dustin Penner, denimo, ki se mu število sledilcev dnevno povečuje in ima res izjemno duhovit način komuniciranja, vse počne sam. Seveda ne objavi vsega, kar se mu plete po glavi, obstajajo tudi pravila o tem, koliko časa po tekmah lahko igralci začnejo s komentiranjem na Twitterju, zagotovo kot igralec predstavlja tudi našo organizacijo LA. Kings, ampak konec koncev gre pri objavljanju za zdrav razum."

Donahue o besednih prerivanjih z drugimi hokejskimi ekipami med dugim povedal: "To niso osebni spori, nismo fanatični navijači vpleteni v tviteraške vojne. Gre za stvar marketinških oddelkov."