Britanec, ki je lani z moštvom Prema Racing (moštvo v zadnjih letih številne ekipe v formuli ena zalaga s talentiranimi dirkači) debitiral v razredu formula dve, je letos nastopil zgolj v Bahrajnu, kjer je osvojil 16. (sprint) oziroma 15. mesto.
Nato pa je kot strela z jasnega sledil vpoklic v najuspešnejše in najbolj spoštovano moštvo motošporta na svetu – Ferrari. V petek opoldne je izvedel, da se bo usedel v Sainzov dirkalnik in nastopil v kvalifikacijah in na dirki. In to na eni tehnično najzahtevnejših prog na koledarju, v Džidi.
Vsi so se spraševali, ali bo mladenič kos zahtevni nalogi, težji prvenec med motošportno elito si je težko zamisliti, a hitro je postalo jasno, da so se v moštvu iz Maranella odločili pravilno. Pred začetkom petkovih kvalifikacij je s ferrarijem SF-24 dirkal le eno uro.
V vožnji na čas je nato osvojil 11. mesto, za zgolj 36 tisočink sekunde je zaostal za sedemkratnim svetovnim prvakom Lewisom Hamiltonom, prav toliko ga je torej tudi ločilo od zadnjega dela kvalifikacij, kjer bi se najverjetneje zavihtel še višje.
Sledila je sobotna dirka, na kateri je pokazal svoj razkošni talent. Ni se ustrašil izziva, brezkompromisno se je spuščal v boje s precej izkušenejšimi dirkači, odlično je krotil precej močnejši dirkalnik, kot ga je vajen iz nižjega razreda. Na koncu je osvojil odlično 7. mesto in krstnih šest točk v seštevku za svetovno prvenstvo formule ena, kjer trenutno zaseda 10. mesto. Tako rekoč sanjski debi.
Nenehno pogledovanje v vzvratno ogledalo
"Malce sem utrujen. Kot vidite, tudi nisem videti najbolje. Dirka je bila fantastična, ves čas smo pritiskali na plin do konca. Bil sem kar malce šokiran, kako hitri smo bili, praktično vsak krog smo bili hitrejši," je za Sky Sports po dirki dejal izmučeni najstnik. "Zaključek je bil neverjeten, zlasti zato, ker sta me lovila dva dirkača na najmehkejši različici gum. Nikakor se nisem smel sprostiti, ves čas sem pogledoval v vzvratno ogledalo in do konca tiščal plin. Kljub vsemu je bila to res razburljiva in zabavna dirka," je dodal.
Zadnji krogi dolgi kot ponedeljek
Zaključek dirke je bil za Bearmana zagotovo razburljiv, rojaka Lando Norris v mclarnu in Hamilton v mercedesu sta ga lovila, a kljub hitrejšim gumam nikoli zares ujela. "Zadnji krogi so se mi res vlekli, zdeli so se mi počasnejši kot sicer. Z moštvom smo dobro sodelovali, najbližji zasledovalci nas nikoli niso zares ujeli. Imel sem občutek, da imam še nekaj rezerve, če se bo treba spustiti v kakšen boj. Zadnji krog je bil moj najhitrejši," je povedal Bearman.
Dokazal je, da je lahko zelo hiter
Vseeno ni bilo vse tako rožnato. Kevin Magnussen ga je s haasom kar nekaj krogov zadrževal za seboj, in kot je priznal najstnik, se je v formuli ena treba precej bolj potruditi ob prehitevalnih manevrih kot na dirkanju v formuli dve. Ko mu je naposled vendarle uspelo švigniti mimo Danca, je končno lahko pokazal, kako hiter je. "Zelo težko je slediti dirkalnikom v formuli ena. Kar nekajkrat sem se zelo nevarno približal zaščitnim ogradam. Vse to, ko sem dirkal manj kot sekundo za dirkačem pred seboj. To je zelo težko," je sklenil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje