"Vzrokov, da ljudje po dnevnih opravkih ne gredo večkrat peš, s kolesom, ali z javnim prevozom, je več. Eden od njih je pomanjkanje ustrezne infrastrukture. Prav je, da spodbujamo ljudi h kolesarjenju in hoji, a nikoli, če za to ni varnih poti. Na ministrstvu smo namenili velik del kohezijskih sredstev za financiranje izgradnje pešpoti in kolesarskih poti. Spodbujamo tudi šole in vrtce, da se vključijo v to pobudo. Ker vemo, da je najtežje spremeniti navade, je prav, da začnemo v otroštvu," je za TV Slovenija povedala Polona Demšar Mitrovič, slovenska koordinatorica tedna mobilnosti.
Občine imajo vsako leto bolj ambiciozne programe: "To kaže, da so na lokalni ravni prepoznali, da z ustreznimi ukrepi ustvarjajo boljše pogoje za svoje občane. Če imamo urejeno pot, zasajeno z drevesi in varno, je dokazano, da se ljudje na pot raje odpravijo peš ali s kolesom, saj je to sproščujoče, zdravo in tudi poceni."
Skrb vzbujajoč je podatek, da 70 odstotkov prebivalcev dnevno uporablja avtomobil. "Slovenija mora tu še veliko postoriti. Namenjamo največji delež denarja v Evropi za prevoz: kar 16 odstotkov gospodinjskega proračuna gre za prevoz!"
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje