Regionalna agencija za zdravje za območja Provanse, Alp in Azurne obale je promocijsko kampanjo za cepljenje zasnovala na podlagi "želenih učinkov" cepljenja, torej vrnitve življenja v stare tirnice. S plakati, na katerih se (pretežno) mladi poljubljajo, objemajo, uživajo na množičnem koncertu in se sproščajo pod palmami oziroma na plaži, so tako poudarili, kako lahko cepljenje pripomore k vnovični vzpostavitvi družabnega življenja.

V agenciji so pojasnili, da so pri iskanju rdeče niti oglaševalske kampanje izhajali iz premnogo poročil o neželenih učinkih cepljenja in se odločili poudariti želene učinke: "Navdihnjeni z nacionalno kampanjo želimo ljudem poslati zelo pozitivno sporočilo s fotografijami, ki prinašajo podobe vnovičnih snidenj, sočasno pa namigniti tudi na frazo 'neželeni učinki', ki jo v povezavi s cepivi proti covidu-19 tako pogosto slišimo."

Vodja agencije Philippe de Mester je tako za Radio France dejal, da sprememba oglaševalske strategije ne pomeni, da so se nehali osredotočati na sporočila, ki pojasnjujejo, zakaj je cepljenje proti covidu-19 potrebno, "so pa ugotovili, da ima ta precej tradicionalni pristop, ki obenem občasno vzbuja slabo vest, le malo učinka". "Zato smo se odločili za drugačen pristop, vprašali smo se, kako ljudi doseči na drugačen način," je po poročanju Guardiana še dejal za radio.

Omenjena agencija je pozornost pritegnila že pred meseci z domiselno kampanjo 10 nasvetov, s katerimi je opominjala na ukrepe za preprečevanje širjenja novega koronavirusa in v katerih je med drugim očeta z masko enačila s superjunakom ("Med obiskom trgovine nosim svojo masko super očeta."), opozarjala na pravilno ravnanje z uporabljenimi robčki ("Zavrgla sem ga kot Patricka.") in posebno pozornost namenila ukrepom v pisarnah.