Kampanja za zaprtje ene najbolj poznanih kavarne se je začela na spletu, podprlo pa jo je več kot 500.000 Kitajcev. Rui Čenggang, znani kitajski voditelj in pobudnik internetne kampanje, je dejal, da je kavarna Starbucks spodkopavala slovesnost prepovedanega mesta in da ne spoštuje kitajske kulture.
V Starbucksu so dejali, da spoštujejo kitajsko kulturo in razloge, ki so jih v prepovedanem mestu navedli za zaprtje kavarne. Podpredsednik Starbucksa za Kitajsko Eden Woon je povedal: "Imeli smo več možnosti, a smo se odločili, da je najboljša rešitev, da zapustimo mesto." Povedal je še, da so razmišljali, da bi kavarno obdržali pod drugim imenom, a ker nikjer na svetu Starbucks ne nosi nobenega drugega imena, so se odločili, da ga dokončno zaprejo.
Pomembno središče kitajske kulture
Prepovedano mesto so zgradili leta 1420, tam pa je do konca cesarske vladavine leta 1911 živelo 24 kitajskih cesarjev. Prepovedano mesto privabi približno devet milijonov obiskovalcev vsako leto in je tako ena najbolj obiskanih kitajskih turističnih zanimivosti, sodi pa tudi med objekte Unescove svetovne kulturne dediščine.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje