68-letni kapitan Li Džun Seok je po brodolomu zapustil trajekt brez kakršnega koli truda, da bi pomagal potnikom, ki so bili ujeti v trupu ladje. Medtem ko so ljudje v svojih kabinah čakali na navodila posadke, je ta pobegnila.
Skupno je na zatožni klopi 15 članov posadke. Uboja iz malomarnosti so obtoženi še trije vodilni častniki, a tožilstvo meni, da bi moral biti le Li obsojen na smrtno kazen, saj nosi glavno odgovornost.
"Iskal je izgovore in lagal. Ni pokazal obžalovanja ... zato zahtevamo smrtno kazen," so pojasnili tožilci. Za preostalo trojico tožilstvo zahteva dosmrtni zapor, za še 11 članov posadke, ki so jim od 10. junija prav tako sodili v povezavi z nesrečo, pa zaporne kazni od 15 do 30 let.
Potniki po navodilih posadke ostali na ladji
V času nesreče 16. aprila je bilo na krovu trajekta 476 potnikov in članov posadke. Z ladjo so se peljali številni dijaki, ki so se odpravili na šolski izlet. Rešilo se je le 174 ljudi, večina žrtev pa je bila prav med dijaki.
Kapitan in člani posadke so bili med prvimi, ki so splezali v rešilne čolne in zapustili ladjo, ko je bilo na njej ujeta še večina potnikov, ki so upoštevali navodila, da naj ostanejo, kjer so, ko se je trajekt že začel nagubati.
Preiskovalci so ugotovili, da je bila nesreča posledica kombinacije prevelikega tovora, nezakonite predelave trajekta in nesposobnega osebja. Li je sicer med sojenjem vztrajal, da so resnični krivci za tragedijo lastniki trajekta, saj so se oni odločali za preobremenjenost ladje in naročili njeno predelavo.
Sodba naj bi bila znana na začetku novembra. Smrtna kazen je sicer v Južni Koreji veljavna, a že od leta 1997 niso izvedli nobene usmrtitve. Na smrt je trenutno obsojenih okoli 60 ljudi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje