Audi je modelu A3 namenil medgeneracijsko prenovo, ki poleg novega, bolj spolzkega videza prinaša več tehnologije, matrične LED-žaromete in tudi trivaljni turbobencinski motor.
Zunanje spremembe niso velike, a zdaj A3 bolj spominja na novo generacijo modela A4. Oblikovalci so dodelali svetila, ki so lahko opcijsko opremljena z matrično LED-tehnologijo (standardna svetila so ksenonska), nekoliko drugačna sta tudi žarometa zadaj, posodobili so motorno masko, prednji in zadnji odbijač. Model je na voljo v šestih novih barvah.
Virtualni kokpit in avtonomna vožnja
Največja novost v potovalni kabini je virtualni kokpit z 12,3-palčno digitalno instrumentalno tablo, ki je na seznamu doplačil, serijsko je A3 opremljen s 7-palčnim zaslonom na dotik. Pri Audiju so mu namenili tehnologijo večjih in prestižnejših modelov, kot je asistent za zastoje. Ta omogoča avtonomno vožnjo pri hitrostih do 65 km/h. A3 ima po novem opozorilo za prečni promet, telefone je možno na posebnem mestu v vozilu polniti brez kabla, vgrajen ima še sistem samodejnega zaviranja v sili, ki poleg avtomobilov prepoznava tudi pešce.
V paleti motorjev je zdaj tudi 1,0-litrski trivaljni turbobencinski motor s 85 kilovati moči in 2.000 Nm navora, dosegljivega med 2.000 in 3.500 vrtljaji v minuti. 2,0-litrski motor TFSI je po novem zvezan z novim sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic, ki nadomešča šeststopenjski dvosklopčni menjalnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje