Marsikatera ideja predstavljena na prototipu ne doživi serijske proizvodnje, pri Fordu pa so zamisel uspeli nadgraditi in dodelati do te mere, da prenese tako oblikovne, kot tudi tehnološke, varnostne in proizvodne kriterije. V Fordovem sistemu vrat za lažji dostop sta sredinska stebrička vrat integrirana v vrata večnamenskega kompaktnega enoprostorca, zato je na obeh straneh vozila na voljo kar 1,5 metra velika odprtina, ki znatno olajša vsakdanjo uporabo.
Z idejami preoblikovanja klasičnih dvojnih vrat na boku so se sicer že pred tem ukvarjali različni izdelovalci, vendar pa z manjšim učinkom. Pri Fordu radi poudarijo, da celo eden izmed tekmecev, ki je pri modelu v serijski ponudbi eksperimentiral s premestitvijo tečajev zadnjih vrat, ni dosegel enakega učinka, saj stebriček B še vedno določa širino sprednje in zadnje odprtine.
Pri Fordu so najbolj problematični varnostni del »odstranitve« sredinskega stebrička rešili z uporabo dodatno ojačanih jekel pri ključnih sestavnih delih, ki zagotavljajo trdnost karoserije tudi v primeru trčenja.
Fordovega posebneža, ki zaradi svojih vrat brez dvoma izstopa iz trenutne ponudbe na trgu, bodo marca premierno uradno predstavili na avtomobilskem salonu v Ženevi, prodaja na evropskih trgih pa naj bi se začela v drugi polovici leta 2012.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje