Divine DS je prototip kompaktne štirivratne limuzine, dolg 4,21 metra, širok 1,98 metra in visok le 1,35 metra. Kot poudarjajo oblikovalci, so z 20-palčnimi kolesi želeli še bolj izpostaviti močan in karizmatičen oblikovni stil, značilen že za dozdajšnje modele z oznako DS. V štirih letih so namreč uspeli izdelati in prodati že več kot pol milijona kopij različnih modelov do zdaj bolj vezanih na Citroënovo ponudbo.
V prihodnosti pa bodo modeli z oznako DS, vsaj po embalaži in delno tudi po vsebini, očitno bolj odstopali od običajne ponudbe iz hiše Citroën, čeprav bodo brez dvoma še naprej delili tehnološke platforme in komponente. Med zadnje sodi tudi motor 1,6 THP, z močjo 199 kilovatov (270 KM) in navorom 330 Nm, ki so ga konstruktorji vgradili v prototip divine.
Oblikovalci pa med drugim poudarjajo, da je divine tudi sodobna vizija francoske elegance in da z njim predstavljajo koncept hipertipizacije, ki naj bi bil nadgradnja individualizacije. Kupcem želijo tako ponuditi elemente iz sveta visoke mode, ki jih sicer v avtomobilski industriji le redko uporabljajo.
Posebnost, za katero se že ogrevajo tudi pri kateri izmed drugih znamk, pa je možnost zamenjave oblog vrat in armaturne plošče. Kupcem morebitne serijske različice bi lahko tako ponudili tri različne kombinacije notranjosti, tri zamenljive obleke, ki odražajo tri med seboj radikalno različne osebnosti. Preobleko pa je menda mogoče opraviti v petnajstih minutah.
Prototip so premierno predstavili v Chantilliyu, kjer bo na ogled do nedelje, nato pa se bo širši javnosti predstavil 2. oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje