V prodajno-razstavnem salonu v Parizu, pričakujejo najzahtevnejše kupce, pa tudi le radovedneže, ki želijo izvedeti več o liniji DS in tradiciji, povezani z njo. Foto: Citroën
V prodajno-razstavnem salonu v Parizu, pričakujejo najzahtevnejše kupce, pa tudi le radovedneže, ki želijo izvedeti več o liniji DS in tradiciji, povezani z njo. Foto: Citroën

Francoska znamka namreč v tako imenovanem pariškem zlatem trikotniku, le nekaj korakov stran od Elizejskih poljan, odpira prestižni DS world, v katerem bodo združili prodajni salon, razstavni prostor in zgodovinsko zbirko modelov linije DS. Sodeč po besedah predstavnikov znamke, pa v novem salonu ne pričakujejo le zahtevnih kupcev, ampak želijo ustvariti zbirališče umetnikov in verjetno tudi oblikovalcev.

V za zdaj edinem tovrstnem evropskem salonu znamke, podobnega so odprli v Šanghaju, bodo najzahtevnejši kupci deležni posebne pozornosti in si ob pomoči strokovnjakov izbrali tako rekoč povsem unikaten avtomobil, podobno kot da bi odšli v najboljši pariški modni butik.

Citroën je z linijo sodobnih modelov DS leta 2010 obudil tradicijo prvega DS-ja, ki so ga javnosti predstavili leta 1955, do zdaj pa se je za enega izmed štirih modelov oziroma različic; DS3, DS3 cabrio, DS4 ali DS5 odločilo že 400 tisoč kupcev. Najbolj navdušenim častilcem DS-ja pa bodo ob odprtju salona ponudili tudi posebno omejeno serijo DS3 world paris. Izdelati nameravajo le 15 primerkov.