Vozilo poganja zmogljivi TDI-motor, ki premore 77 kW/105 KM, poraba na 100 prevoženih kilometrov pa kljub temu ne preseže 5,5 litra.
Limuzinska izvedba porabi 5,1 litra, karavanska pa deciliter več. Takšna poraba je bila do zdaj rezervirana za vozila nižjega razreda, hiter tehnološki napredek pa enake karakteristike omogoča tudi "velikim".
Manjša poraba, večja hitrost
Druga velika prednost BlueMotiona je emisija izpušnih plinov, ki je zmanjšana za od 10 do 12 odstotkov. Novi passat na prevožen kilometer v ozračje spusti 136 gramov ogljikovega dioksida oziroma gram več, če govorimo o karavanski različici.
Napredek v manjši porabi je še impresivnejši, ker ni bilo treb narediti kompromisa glede udobja in sposobnosti. Še več, aerodinamični dodatki in spremenjen sistem prenosa moči so zvišali končno hitrost za 5 km/h.
Le redko na bencinsko črpalko
Pospešek z mesta do 100 km/h tako znaša 12,1 sekunde, medtem ko variantu do iste hitrosti pospešuje še tri desetinke dlje. Del zaslug za manjšo porabo gre tudi menjalniku, ki ima daljša prestavna razmerja, in to za 4 odstotke v tretji, 7 v četrti in kar 12 v peti prestavi.
Manjša poraba goriva v praksi pomeni, da lahko s polnim tankom (70 litrov) s passatom prevozite več kot 1.300 kilometrov, to je razdalja od Ljubljane do Amsterdama na Nizozemskem. Torej, če s passatom bluemotion letno prevozite 15.000 kilometrov, boste vozilo polnili manj kot enkrat mesečno.
Prvi primerki passata BlueMotion bodo videli cesto junija, avtomobil pa je že mogoče naročiti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje