Audijeva športna električna limuzina je nastala v sodelovanju s Porschejem. Foto: Audi
Audijeva športna električna limuzina je nastala v sodelovanju s Porschejem. Foto: Audi

Konceptni e-tron GT je športna limuzina, ki se lahko po velikosti primerja z bolj konvencionalnim A7 sportback. V dolžino namreč meri 4,96 metra, v širino 1,96 metra in seže le 1,38 metra v višino, njegova medosna razdalja pa znaša 2,9 metra.

Med najbolj zanimive podatke sodi dejstvo, da je športni e-tron nastal v tesnem sodelovanju s Porschejem. Zasnovan je namreč na enaki platformi kot prihajajoči taycan ter ima tudi enak baterijski sklop. Čeprav dosega niso uradno objavili, pričakujemo, da lahko z enim polnjenjem prevozi okoli 400 kilometrov, pri čemer je baterije mogoče napolniti do 80 odstotkov v 20 minutah, kar zagotovi 320 kilometrov dosega.

Z močjo 434 kilovatov (590 KM) se izstreli do stotice v 3,5 sekunde, 8,5 sekunde kasneje prečka mejo 200 kilometrov na uro, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 240 kilometrov na uro.

Zelo privlačna oblika
Koncept odlikujejo zelo agresivne linije karoserije, na kateri ni vidnih kljuk za vrata, obut pa je v 22-palčna kolesa. Zadek je, podobno kot pri taycanu, oblikovan v kupejevskem slogu. Pri Audiju obljubljajo, da bo serijski model v veliki meri ohranil obliko koncepta, pri čemer, sodeč po taycanu, bi lahko serijska izvedba dobila bolj klasične kljuke.

Notranjost je oblikovana minimalistično, glavno vlogo pa imajo zasloni. Druga vrsta sedežev se zdi namenjena dvema potnikoma, a če bi se malce stisnili, bi se tja lahko stisnili tudi trije.

Serijski model bo med drugim ponujal tudi tehnologijo za samodejno vožnjo tretje stopnje ter visoko stopnjo povezljivosti. Nared bo proti koncu leta 2020, dobave pa se bodo začele leta 2021.