Nemški vozniki lahko ford focus CC že zapeljejo v svojo garažo. Foto: Ford
Nemški vozniki lahko ford focus CC že zapeljejo v svojo garažo. Foto: Ford
Ford focus CC
Ford je z brezstrešnim focusom končno zažugal konkurenci. Foto: Ford
Ford focus vignale
Ford je koncept, ki je nosil ime vignale, predstavil že leta 2004. Foto: Ford

Focus CC so kot koncept in z imenom vignale predstavili že "davnega" leta 2004 na avtomobilskem salonu v Parizu.

Zakaj je moralo preteči toliko časa, da se je končno pojavil v prodajnih salonih, glede na to, da je konkurenca svoje favorite predstavila že zdavnaj, ni povsem znano. Pomembnejše je to, da focus CC prihaja na ceste ravno pred poletno sezono.

Bogata oprema
Da bi nadoknadili zaostanek za konkurenti, kot so opel astra TT, renault megane-a CC, VW Eos-a ali peugeot 307 CC, so focus CC, poleg elegance in dinamičnega videza dodali bogato serijsko opremo, udobno potniško kabino, odlične vozne sposobnosti, velik prtljažnik (534 litrov, ko je streha dvignjena) in privlačno ceno (v Nemčiji od 23.573 evrov dalje).

Preobleka v 29 sekundah
Streha je dvodelna, zlaga se avtomatsko z električnim mehanizmom, ves proces pa traja 29 sekund. Za notranjost lahko na kratko rečemo, da nudi udobje štirim potnikom. Pripombe letijo le na videz notranjosti, saj je enaka kot pri "hatcback" različici, čeprav so pri Fordu poskušali s številnimi novimi barvnimi prevlekami sedežev in detajlov, ki naj bi poživili notranjost.

8 zračnih blazin in sistem IPS
Za varnost so pri Fordu poskrbeli z osmimi zračnimi blazinami in Fordovim sistemom IPS (Intelligent Protection System), ki v primeru prevračanja vozila dvigne zaščito nad naslonom zadnjih sedežev.

Dimenzije novega focusa so: dolžina 4509 mm, širina 1834 mm, višina 1448 mm, medtem, ko medosna razdalja znaša 2640 mm.

Kaj pa motorji?
V ponudbi sta dva bencinska in dizelski pogonski agregat, vsi imajo štiri cilindre. Manjši 1,6-litrski bencinar premore 73 kW/ 100KM (najvišja hitrost 182 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h 13,6 sekunde), medtem ko močnejši dvolitrski bencinar razvije 107 kW/ 145 KM (najvišja hitrost 209 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h 10,3 sekunde). Paleto motorjev dopolnjuje dizelski motor 2,0 TDCi z 100 kW/ 136KM (najvišja hitrost 204 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h 10,3 sekunde, povprečna poraba 5,9 litra na 100 prevoženih kilometrov).

Dizelski focus CC je opremljen z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, bencinska predstavnika pa s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Avtomobile bodo izdelovali v tovarni Pininfarine v Torinu.