Ecosport je Fordova različica kompaktnega SUV-ja, ki so čedalje bolj iskani tudi v Evropi. Foto: Ford
Ecosport je Fordova različica kompaktnega SUV-ja, ki so čedalje bolj iskani tudi v Evropi. Foto: Ford

V prihodnjih šestih letih bi namreč radi v Evropi prodali vsaj milijon SUV-jev, ponudbo v tem razredu pa nameravajo poleg pred kratkim predstavljene kuge dopolniti še z manjšim modelom ecosport in večjim edge. Ecosport temelji na Fordovi globalni platformi razreda B, njegov predhodnik pa je na trgih Južne Amerike prisoten že skoraj desetletje. V najnovejši izdaji ga nameravajo ponuditi tudi kupcem v Evropi, kjer se zanimanje za kompaktnejše SUV-je v zadnjem času povečuje.

Ecosport, ki bo na prve evropske trge pripeljal v drugi polovici leta 2013, naj bi bil po zagotovilih izdelovalca na voljo s pestro ponudbo učinkovitih pogonskih agregatov, med katerimi bodo tudi 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost s 93 kilovati (125 KM), 1,5-litrski bencinski motor z 82 kilovati (110 KM) in 1,5-litrski dizelski motor s 67 kilovati (90 KM).

Poleg kompaktnega SUV-ja pa med zanimivejše novosti na Fordovem razstavnem prostoru v Ženevi sodi tudi nov petsedežnik tourneo courier, ki naj bi bil na prodaj leta 2014. Zasnovo deli z vozili iz Fordovega programa lahkih gospodarskih vozil, glede na značilnosti pa bo, podobno kot primerljivi izdelki tekmecev, zanimiv tudi za družinsko uporabo.