B-max je novinec, s katerim imajo tudi v Sloveniji optimistične načrte, ki jih prvi odzivi kupcev že potrjujejo. Foto: M. Kr.
B-max je novinec, s katerim imajo tudi v Sloveniji optimistične načrte, ki jih prvi odzivi kupcev že potrjujejo. Foto: M. Kr.

Kompaktni enoprostorec, ki v dolžino meri 4.077 milimetrov, je zasnovan na Fordovi globalni platformi B, ki jo deli z že uveljavljeno fiesto. Njegova najbolj značilna posebnost pa je nova zasnova vrat, ki zagotavlja lažji dostop do potniške kabine. Prvi par vrat je namreč klasično vpet na tečaje, drugi par pa je drsen. Zadnje je še kako dobrodošlo na ozkih parkirnih mestih, kar so že dokazali tudi nekateri drugi avtomobilski modeli, b-maxova izvirnost pa je v tem, da odprtine prvih in drugih vrat ne deli stebriček.

S tem je uporabnikom na voljo več kot meter in pol široka odprtina, ki močno poveča udobje vstopanja in izstopanja, več pa je tudi manevrskega prostora za morebitno nalaganje večjih kosov prtljage ali tovora. Tudi pri b-maxu je namreč mogoče zložiti zadnjo sedežno klop v razmerju 40:60 in namesto standardnega prtljažnika s prostornino 318 litrov v zadku ustvariti "tovorni" prostor z ravnim dnom in s prostornino 1.386 litrov.

Novost v zasnovi vrat je brez dvoma eden izmed pomembnejših adutov Fordovega novinca, pri katerem pa so poskrbeli tudi za izdatno mero drugih novih tehnologij, pa naj gre za pogonske agregate ali različno opremo.

Ponudba motorjev je pestra in zagotavlja veliko izbire za različne okuse. Bencinski del ponudbe trenutno predstavljajo 1,4-litrski štirivaljnik s 66 kilovati (90 KM) moči, sledita dva 1,0-litrska trivaljnika s 74 kilovati (100 KM) in 88 kilovati (120 KM) moči, med njiju pa se po moči uvršča še 1,6-litrski štirivaljnik s 77 kilovati (105 KM). Dizelski par sestavljata 1,5-litrski štirivaljnik TDCI z močjo 55 kilovatov (75 KM) in 1,6-litrski štirivaljnik TDCI z močjo 70 kilovatov (95 KM).

Ob začetku prodaje kupcem ponujajo dve ravni opreme, prihodnje leto jo bodo dopolnili še z eno, dolg pa je tudi seznam dodatne opreme. Za najcenejšega b-maxa je treba v Sloveniji odšteti 12.990 evrov.