Kolo v dolžno meri 1,598 metra, sedež je visok slab meter (900 milimetrov), celotna konstrukcija pa tehta 17 kilogramov. Foto: Lexus
Kolo v dolžno meri 1,598 metra, sedež je visok slab meter (900 milimetrov), celotna konstrukcija pa tehta 17 kilogramov. Foto: Lexus

Kolo iz karbonskih vlaken, ki ga lahko poganja tradicionalna "nožna sila" ali pa litij-ionska baterija, sicer ni namenjeno redni prodaji, saj so izdelali le dva primerka.

Lexus je namreč glavni pokrovitelj štiridnevne dobrodelne kolesarske dirke po Veliki Britaniji, ki so jo poimenovali Great British Bike Ride. Na stotine kolesarjev bo poskušalo na ta način zbrati čim več denarja, ki ga bodo namenili različnim dobrodelnim organizacijam za pomoč poškodovanim športnikom ipd.

Prvič na ogled lani v Tokiu
Hibridno kolo je japonski avtomobilski proizvajalec (Lexus je sicer potomec Toyote) premierno predstavil na avtosalonu v Tokiu lansko leto, zdaj pa prvič tudi v Evropi, natančneje v Veliki Britaniji.

Kolesar se lahko premika s potiskanjem pedalov, lahko pa mu pri tem pomaga tudi 240-vatni električni motor, ki deluje s pomočjo 25,9-voltne litij-ionske baterije. Kolesar lahko izbira tudi med različnimi stopnjami "pomoči". Ko kolesar motorja ne uporablja, se ta polni s kinetično energijo, ki nastaja pri vrtenju koles.