Kolo iz karbonskih vlaken, ki ga lahko poganja tradicionalna "nožna sila" ali pa litij-ionska baterija, sicer ni namenjeno redni prodaji, saj so izdelali le dva primerka.
Lexus je namreč glavni pokrovitelj štiridnevne dobrodelne kolesarske dirke po Veliki Britaniji, ki so jo poimenovali Great British Bike Ride. Na stotine kolesarjev bo poskušalo na ta način zbrati čim več denarja, ki ga bodo namenili različnim dobrodelnim organizacijam za pomoč poškodovanim športnikom ipd.
Prvič na ogled lani v Tokiu
Hibridno kolo je japonski avtomobilski proizvajalec (Lexus je sicer potomec Toyote) premierno predstavil na avtosalonu v Tokiu lansko leto, zdaj pa prvič tudi v Evropi, natančneje v Veliki Britaniji.
Kolesar se lahko premika s potiskanjem pedalov, lahko pa mu pri tem pomaga tudi 240-vatni električni motor, ki deluje s pomočjo 25,9-voltne litij-ionske baterije. Kolesar lahko izbira tudi med različnimi stopnjami "pomoči". Ko kolesar motorja ne uporablja, se ta polni s kinetično energijo, ki nastaja pri vrtenju koles.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje