Ostanki nekoč živahne avtomobilske industrije, ki je propadla skupaj s padcem Sovjetske zveze.
Krasinčev muzej na prostem, ki spominja na pokopališče avtomobilov, 260 kilometrov južno od Moskve, je poleti pravi draž za ljubitelje redkih vozil in nostalgike, a do izolirane vasice se odpravi le malo ljudi.
Krasinec je svoj prvi avtomobil kupil leta 1981, ko je delal v tovarni AZLK v Moskvi, kjer so izdelovali priljubljeni model moskvič.
Selitev na deželo
Sčasoma je Krasinec svoj hobi tako razšitil, da je bil prisiljen svojo zbirko starodobnikov, ki vključujejo moskviče, volge in druge modele, preseliti.
"V Moskvi sem imel težave s hranjenjem svoje opreme," je povedal za Reuters. "Posvetoval sem se z ženo in sklenila sva, da se morava preseliti sem, kjer imava svojo dačo (ruska poletna rezidenca, op. a.)."
Večina avtomobilov v Krasinčevi zbirki je zarjavelih, obtolčenih in propadajočih, avtomobilski deli pa so raztreseni po celotni posesti.
A za Krasinca so vsi neprecenljivi ostanki preteklosti. "Raje bi stradal, kot pa da bi katerega koli prodal," pribije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje