Izvirna ideja je zajemala izdelavo limuzine impresivnega izgleda, ki vozniku in drugim potnikom ponuja povsem nov občutek med vožnjo. Končna podoba limuzine je podvržena tudi varovanju okolja, saj so Francozi škodljive emisije zmanjšali na minimum. Foto: Peugeot
Izvirna ideja je zajemala izdelavo limuzine impresivnega izgleda, ki vozniku in drugim potnikom ponuja povsem nov občutek med vožnjo. Končna podoba limuzine je podvržena tudi varovanju okolja, saj so Francozi škodljive emisije zmanjšali na minimum. Foto: Peugeot

Govorimo o avtomobilu, ki je po izgledu, tako zunaj kot znotraj, edinstven. Podaljšana karoserija omogoča vrhunsko udobnost in prostornost. Eleganco dopolnjuje dinamika, v njem se bo namreč spoznala prav vsaka športna duša.

Oblikovalci so bili očitno navdahnjeni v peugeotovem projektu sodelovanja na eni najbolj zahtevnih vzdržljivostnih dirk, 24 ur Le Mansa, kar priča tudi izbira pogonskega motorja. Le-ta je dvanajstvaljni turbodizel, ki razvije 514 kW (700 KM) in in več kot 1200 Nm navora, ki športni limuzini omogoča zavidljive karakteristike.

Pri prototipih smo največkrat priča razpravah glede izgleda štirikolesnika. No, oblika peugeota 908 RC bi lahko brez komentarja pustila le redko katerega ljubitelja štirikolesnikov. Eleganca in dinamika poleg športnega in futurističnega izgleda naredijo avtomobil poseben, edinstven.

Nekateri bi lahko celo rekli, da avtomobil spominja na slavne limuzine iz preteklosti, kar še dodatno potrjuje vrednost francoskih strokovnjakov. Lepotca so pri francoskem velikanu seveda obuli v domačega proizvajalca pnevmatik michelin pilot sport PS2 z dimenzijami 255/35 R20 spredaj in 285/30 R21 zadaj.

Z dizelskim jeklenim lepotcem namerava peugeot slediti stopinjam nemških kolegov pri Audiju, ki so prav tako z dizelskim R-10 letos slavili na 24-urni dirki v Le Mansu. Če bo enako uspelo Francozom, bomo lahko videli že prihodnje leto. Foto: Peugeot
Zadnji Peugeotov koncept bo debitiral v Parizu. O njem in njegovem 5,5-litrskem motorju V12 HDi DPFS, nameščenim za zadnjimi sedeži, bo prav gotovo veliko govora. Foto: Peugeot
Notranjost je oblikovana elegantno in športno. Sedeži so zaradi dirkaških namenov približani tlem. Foto: Peugeot
Kompaktni 6-stopenjski sekvenčni menjalnik je bil prilagojen z namenom iztržiti čim boljši navor in je vstavljen pod sam motor. Foto: Peugeot
Pri izdelavi so bili uporabljeni izredno kakovostni materiali, od svetlega usnja do aluminija in kroma. Foto: Peugeot