Ob Vrbskem jezeru so se te dni znova zbrali zagreti častilci legendarnih "GTI-jev", pa tudi čedalje številčnejši obiskovalci, ki jih prireditev pritegne bolj zaradi spremljevalnega programa kot same izvirne ideje srečanja lastnikov in ljubiteljev zmogljivejših različic modelov iz Volkswagnove ponudbe.
Kljub bogatemu spremljevalnemu programu, ki je posvečen predvsem vsesplošni zabavi, pa glavne zvezde ostajajo posebni primerki vozil, ki jih na Koroško pripeljejo znamke velikega koncerna Volkswagen. Med njimi morajo seveda že po tradiciji izstopati prav tisti s Volkswagnovim znakom, ki se je letos še posebej ponosno bohotil na roadsterju GTI.
Dvosedežnik se je v resnični svet, za zdaj sicer le kot prototip, preselil iz navideznega sveta računalniških iger, saj so z njim na ceste najprej zapeljali igralci igre Gran Turismo 6 na konzolah PS3. V resničnem svetu prototip poganja 3,0-litrski motor V6 z močjo 370 kilovatov (503 KM), ki se prek sedemstopenjskega menjalnika DSG z dvojno sklopko in štirikolesnega pogona 4motion prenaša na 20-palčna kolesa. Športnik tehta le 1.420 kilogramov in od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 3,6 sekunde.
S predstavljenim prototipom Volkswagnova oblikovalska ekipa pod taktirko Klausa Bischoffa nadaljuje razvoj vizualnega koncepta študije design vision GTI, ki so jo ob Vrbskem jezeru predstavili lani.
Kot poudarjajo pri Volkswagnu, na vpadljivem rdečem GTI-ju vizualno posebej izstopajo velik usmernik zraka na zadku in vrata, ki se odpirajo naprej in navzgor. Z 2.494 mm ima GTI roadster bistveno krajšo medosno razdaljo kot serijski GTI in študija design vision GTI. Zaradi višine 1.090 milimetrov in v primerjavi z njo izredne širine 1.894 milimetrov pa proporcionalna razmerja delujejo izrazito športno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje