Po uradni premieri marca 2011 na avtomobilskem salonu v Ženevi se bo na nekaterih evropskih trgih predvidoma že spomladi začela prodaja karavanske različice, šele v drugi polovici leta pa bo v salone zapeljala tudi limuzina. Pri Hyundaiju ne skrivajo ambicij, da si želijo osvojiti tudi kupce drugih znamk in samozavestno poudarjajo, da i40 predstavlja štiri ključne elemente, na katerih želi graditi znamka prihodnost svojih modelov. To so uporabnost, zmogljivost, učinkovitost in slog. Z novincem pa bodo predstavili tudi novo ponudbo do okolja prijaznejših pogonskih agregatov z nizko porabo in majhnimi količinami izpustov ogljikovega dioksida.
Hyundai i40 je prvi model znamke v tem razredu, ki so ga v razvojno-oblikovalskem centru v Rüsselsheimu pripravili posebej za evropski trg.
Čeprav so ob objavi prvih uradnih risb pri proizvajalcu še precej skopi z natančnejšimi tehničnimi podatki, pa se neuradno že govori, da bo med pogonskimi agregati tudi nov 2,0-litrski bencinski motor z največjo močjo 130 kilovatov (174 KM), ki bo v kombinaciji s sistemom stop/start v zrak na kilometer izpuhal 156 gramov ogljikovega dioksida. V ponudbi dizelskih agregatov pa naj bi bila dva 1,7-litrska motorja s 85 kilovati (114 KM) in 100 kilovati (134 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje