Septembra lani je Jaguar na avtomobilskem salonu v Frankfurtu predstavil prototip dvosedežnega kupeja C-X16, s katerim so še merili odzive v javnosti, ki pa so bili očitno dovolj spodbudni za odločitev o serijski proizvodnji. Sredi prihodnjega leta bo tako na trg zapeljala serijska različica športnika, v večini izdelanega iz aluminija, ki se bo glede na zasnovo potegoval za kupce v razredu, kjer Jaguar že nekaj časa ni imel primernega modela.
Čeprav predserijska vozila že preizkušajo v praksi, bodo natančnejše tehnične podrobnosti izdali šele v drugi polovici leta, je pa že znano, da bo prvi predstavnik nove družine F-type dvosedežnik s klasično platneno streho, ki mu bo verjetno pozneje sledila tudi različica s trdno streho. Še bolj skopi so z informacijami o pogonskih agregatih, vsi naj bi bili bencinski, morda pa bo med njimi tudi tisti, ki so ga omenjali ob predstavitvi prototipa C-X16.
Bencinski 3,0-litrski motor V6 sodi v vrh ponudbe agregatov, saj zmore 280 kilovatov (380 KM) in 450 Nm navora. To pa bi bilo več kot dovolj moči za roadsterja iz aluminija, kjer voznik ne bi pogrešal dodatne pomoči elektromotorja. Prototip C-X16 je imel namreč predviden hibridni sklop bencinskega in elektromotorja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje