Kot poudarjajo konstruktorji, so pri izdelavi karoserije izdatno uporabili aluminij, celotna lahka zasnova pa zagotavlja tudi idealno porazdelitev teže, pri kateri lahko pridejo do izraza vse prednosti zadnjega pogona. F-TYPE je namreč tudi po tej značilnosti klasični športnik, ki bo na voljo v treh različicah, pri katerih bodo za bistvene razlike poskrbeli pogonski agregati.
V dveh se bo pod motornim pokrovom skrival šestvaljnik, in sicer 3,0-litrski V6, ki so ga izdelali na osnovi večjega 5,0-litrskega motorja V8. Šibkejši v F-TYPE bo zmogel 250 kilovatov (340 KM) moči in 450 Nm navora, močnejši v F-TYPE S pa 279 kilovatov (380 KM) moči in 460 Nm navora. Motornim sladokuscem pa bo namenjena različica F-TYPE V8 S z originalnim osemvaljnikom, ki zmore 364 kilovatov (495 KM) moči in 625 Nm navora.
Najzmogljivejši v trojici naj bi od 0 do 100 kilometrov pospešil v 4,3 sekunde in dosegal hitrosti do 300 kilometrov na uro, kar je meja postavljena z elektronsko omejitvijo.
K prvim kupcem na domačem trgu v Veliki Britaniji naj bi Jaguarjev novinec pripeljal sredi leta 2013, za najcenejšega napovedujejo ceno 58.500 britanskih funtov, kar je približno 73.000 evrov, za najzmogljivejšega pa 79.950 britanskih funtov, kar je nekaj manj kot 100.000 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje