Ultimate bo na voljo le s podaljšano medosno razdaljo, kar pomeni dodatnih 125 milimetrov v primerjavi s klasično različico, ki v dolžino meri 5.122 milimetrov. Poleg večje ravni udobja zaradi podaljšane medosne razdalje pa je druga vrsta rezervirana le za dve sedežni mesti, ločeni s sredinskim delom, ki skriva tako priročno delovno mizico kot tudi odlagalne prostore in za ta razred vsaj z marketinškega vidika obvezen hladilnik, v katerega gre tudi steklenica šampanjca.
V usnje odeta sedeža po zagotovilih izdelovalca zagotavljata vrhunsko udobje, potnika pa si lahko s pomočjo elektrike položaj ključnih delov povsem prilagodita svojim zahtevam. Potnik na desni strani pa lahko s pomočjo stikala vzdolžno umika tudi sovoznikov sedež. Jaguar XJ ultimate je pač namenjen predvsem tistim, ki jih naokoli po svetu vozijo vozniki. Res pa je, da se, vsaj kar zadeva avtomobil, vozniki ne bodo mogli pritoževati nad delom.
Za pogon najprestižnejšega med jaguarji XJ so predvideli le najzmogljivejše motorje. Poleg že znanega in v ponudbi najzmogljivejšega 5,0-litrskega bencinskega motorja V8 z močjo 380 kilovatov (510 KM) in navorom 625 Nm ter 3,0-litrskega dizelskega motorja V6 bo namreč na voljo tudi novi bencinski 3,0-litrski motor V6, ki pride na trg šele z modelskim letom 2013.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje