Toyotina enota za kakovost bo skrbela, da bodo odzivi strank hitreje preneseni v načrte. Foto: EPA
Toyotina enota za kakovost bo skrbela, da bodo odzivi strank hitreje preneseni v načrte. Foto: EPA

V petek je začela delovati Toyotina enota, ki bo zbirala odzive kupcev in skrbela, da bodo ti čim hitreje preneseni v načrte in proizvodnjo avtomobilov. S tem želi Toyota znova pridobiti zaupanje kupcev njenih avtomobilov.

Napake Toyotinih avtomobilov
Največji avtomobilski proizvajalec na svetu, ki ga je nekoč odlikovala prav kakovost njegovih vozil, je od lanskega oktobra po vsem svetu zaradi pomanjkljive varnosti odpoklical več kot osem milijonov avtomobilov. S tem si je prislužil tudi 16,4 milijona dolarjev vredno kazen ameriških oblasti, ki so presodile, da se je Toyota na poročanje kupcev o pomanjkljivostih odzivala prepočasi.

Med drugim so vozniki toyot opozarjali na zatikajočo se stopalko za plin, nevarne predpražnike in težave s programsko opremo zavornega sistema. Ameriški zakonodajalci tudi zaradi težav Toyote pripravljajo zakon, ki bi zahteval, da bi imeli vsi novi avtomobili in tovornjaki vgrajeno črno skrinjico. Ta bi snemala dogajanje v avtomobilu in bi bila pomemben vir podatkov o vzrokih nesreč.