Grmenje pod motornim pokrovom zagotavlja zmogljivi agregat, ki zmore 480 KM. Foto: Porsche
Grmenje pod motornim pokrovom zagotavlja zmogljivi agregat, ki zmore 480 KM. Foto: Porsche
Porsche 911 turbo cabrio

Narejen na podlagi nove 997 serije 911 turbo cabrio poganja enak motor kot tudi izvedbo kupe.

3,6-litrski motor ima 353 kW/480 KM moči in 620 Nm pri 1.950 obratih v minuti. V zadnjem času je zelo priljubljen sistem "overboost" (začasno poveča navor za okoli 15 odstotkov), zato so se tudi pri Porscheju odločili predstaviti svojega.

Pospešek je navdušujoč
"Sport Chrono Turbo package" je v stanju, da začasno poveča navor na 680. V kombinaciji z ročnim menjalnikom posepešek od 0 do 100 km/h znaša 4 sekunde, medtem ko s tiptronic S-om isto hitrost doseže v samo 3,8 sekunde. Najvišja hitrost pri obeh izvedbah znaša 310 km/h, najzanimivejši podatek pa je vseeno poraba. Po podatkih proizvajalca avtomobil na 100 prevoženih kilometrov v povprečju porabi 12,9 litra goriva. Lep dosežek za tako močan kabriolet.

Uporabili so lahke materiale
Kljub dodatnim ojačitvam karoserije je avtomobil le za 70 kilogramov težji od kupeja. Pomična streha je narejena z lahkih materialov, zlaganje pa traja 20 sekund. Za varno ustavljanje so tu zavore "high performance", prevzete z carrere GT. Ob doplačilu so kupcem na voljo tudi diski, okrepljeni z ogljikovimi vlakni.

Dodatna oprema
Superšportnik ima vgrajenih šest zračnih blazin, opremljen je še z dodatno zaščito v primeru prevračanja. Zanimivo je, da je ob izvedbi kabrio ponujena tudi klimatska naprava, od preostale opreme pa omenimo še 19-palčna platišča iz lahke litine, supermoderni navigacijski sistem in "bose surround sound sistem". Osnovna cena znaša 126.600 evrov.