Motociklistični salon EICMA v Milanu velja za vrhunec za podjetja, ki se ukvarja s proizvodnjo opreme za motocikle. V italijanski modni prestolnici svoje najnovejše dosežke predstavljajo tudi pri slovenskem podjetju Akrapovič.
Pri Akrapoviču na razstavnem prostoru predstavljajo nove modele za cestne in terenske motocikle, kot sta kawasaki ninja H2R in ducati scrambler, ter najnovejše izdelke za srednje zmogljive športne motocikle, kot je honda CBR650F, in motocikle nižjega razreda, kot je yamaha YZF-R3. Razstavljena je cela vrsta izpušnih sistemov za najrazličnejše modele skuterjev, med drugim za hondo forzo 125 in aprilio SRV 850. Iz ponudbe za terenski segment izpostavljajo izpušne sisteme za hondo CRF450R, yamaho YZ450F, suzuki RM-Z450 in kawasaki KX450F. V Invančni Gorici pravijo, da s tem dokazujejo, da podjetje svoje tehnološko znanje in izkušnje iz dirkaškega terenskega programa uspešno prenaša tudi v poprodajni sektor.
Uporabili so lahki titan
V Milanu so pokazali prvo različico (r)evolucionarnega izpušnega sistema iz linije Slip-On narejenega iz titana. Izpušni sistem, oblikovan za Ducatijevo multistrado, je izdelan iz visoko odpornega in lahkega titana, kar omogoča prihranek na teži v primerjavi s serijskim izpuhom, hkrati pa prinaša globlji zvok.
Obiskovalci si lahko ogledajo še najnovejši koncept dušilca, razvitega na podlagi omenjenega izpuha, ki ga je oblikoval Igor Akrapovič in je bil javnosti prvič predstavljen lani na salonu Intermot v Kölnu. Izdelek vključuje celo vrsto inovativnih elementov, razvitih v Akrapovičevem razvojnem oddelku. Novi dušilec izpolnjuje stroge zahteve za pridobitev homologacije ES/ECE, zaradi česar ima tudi večjo prostornino.
Podjetje Akrapovič s 24-letno zgodovino tesno sodeluje z moštvi v motociklističnem prvenstvu MotoGP. Njihov izpušni sistem najdemo tudi na yamahi svetovnega prvaka Jorgeja Lorenza, ki je za slovensko podjetje osvojil stoti naslov svetovnega prvaka. Podjetje je to pomembno prelomnico na salonu obeležilo s predstavitvijo številnih dirkalnikov, opremljenih z Akrapovičevim izpušnim sistemom, vključno s hondo VTR SP-2, ki jo je vozil Colin Edwards, ko je v sezoni 2000 v prvenstvu WSBK podjetju privozil prvi naslov svetovnega prvaka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje