Najmanjši model znamke Audi se bo za kupce spopadel s prekaljenim prestižnim tekmecem in nekaterimi cenovno dostopnejšimi malčki. Foto: M. Kr.
Najmanjši model znamke Audi se bo za kupce spopadel s prekaljenim prestižnim tekmecem in nekaterimi cenovno dostopnejšimi malčki. Foto: M. Kr.

A1 svojo pot na slovenskem trgu začenja s ponudbo treh pogonskih agregatov, dveh bencinskih in enega dizelskega. Prva dva sta motorja TFSI, in sicer 1,2-litrski z največjo močjo 63 kilovatov (86 KM) ter 1,4-litrski z največjo močjo 90 kilovatov (122 KM), tretji pa je 1,6-litrski TDI z največjo močjo 77 kilovatov (105 KM). Pri zmogljivejšem bencinskem motorju je mogoče izbirati tudi med šeststopenjskim ročnim in sedemstopenjskim menjalnikom S tronic.

Za najcenejšo različico A1 je treba v Sloveniji odšteti 16.500 evrov, za zdaj najdražja različica na ceniku pa stane 22.100 evrov.

Je pa treba ob cenah dodati, da morajo tradicionalno zahtevni kupci Audijevih izdelkov računati še na kakšen evro več zaradi tako rekoč nepogrešljive dodatne opreme, na primer klimatske naprave, ki pri vstopni različici ni del serijske opreme.

Med to pa povsem trendovsko sodi sistem start-stop, ki med drugim skrbi za zmanjševanje porabe goriva in količin škodljivih izpustov. O tem, kako lahko voznik prilagodi vožnjo za boljše rezultate pri porabi goriva in zniževanju izpustov, pa mu svetuje informacijski sistem.

Zahtevnejši kupci in tisti, ki bodo pripravljeni odšteti kakšen evro več, pa lahko na seznamu opreme najdejo tudi številne dodatke, namenjene večji vidni individualizaciji vozila, še višji ravni udobja, multimedijske zabave in večjemu obsegu informacij, vključno z navigacijo, kot je na voljo tudi pri večjih sorodnikih.

Še letos naj bi na slovenske ceste zapeljalo 86 audijev A1, prihodnje leto pa 150, med katerimi bodo tudi primerki s pogonskimi agregati, ki šele prihajajo: 1,4 TFSI (90 kW), 1,6 TDI (77 kW) in športna različica S1 z motorjem 1,4 TFSI (132 kW).