Prototip initiale paris, ki ga v teh dneh predstavljajo na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu je šesti prototip, ki so ga zasnovali pod vodstvom Laurensa van den Ackerja. Zunanja podoba in zasnova prototipa pa nakazujeta, da poskušajo pri Renaultu znova združiti razred enoprostorcev in najprestižnejših avtomobilov visokega razreda v katerem sicer prevladujejo limuzine.
Enoprostorec s tremi sedežnimi vrstami
Initiale paris je dolg 4,85 metra, kar bo verjetno dejanska velikost novega serijskega enoprostorca na katerem bodo verjetno ohranili tudi velike steklene površine, manj verjetno pa je, da bodo vztrajali pri velikih 22-palčnih kolesih in poudarjeni zaščiti pragov in odbijačev, ki prototipu dajeta tudi značaj »terenca«.
Morda bodo v ponudbo serijskega naslednika uvrstili tudi atraktivno barvo karoserije, ki se odvisno od svetlobe in zornega kota preliva od globoke kovinsko črne do svetlikajoče se slivasto vijolične. Prav gotovo pa bodo precej drugačni serijski sedeži, saj so tisti v prototipu precej pred časom. Bližje serijski izvedbi je podoba armature, ki je v nasprotju s siceršnjo tradicijo modela espace znova bolj izrazito ločena na voznikov in sovoznikov del z instrumentno ploščo pred voznikom.
Izboljšan motor energy dCi 130
Povsem na realnih tleh pa so konstruktorji prototipa ostali tudi pri pogonskem agregatu. Initiale paris namreč poganja motor energy dCi 130, ki so mu le izboljšali zmogljivosti in zagotovili, da ponuja do 400 Nm navora v širokem pasu vrtljajev. Dodali so mu tudi tehnologijo twin-turbo pri kateri manjša turbina deluje pri nizkih vrtljajih, večja pa pri večjem številu vrtljajev.
Uporaba jekla za bate, ki so votli, pa zaradi manjše občutljivosti na visoke temperature delovanja in enakomernejše trenje vpliva na nižjo porabo goriva. Motor v prototipu naj bi tako porabil do 25 odstotkov manj goriva in v zrak izpuhal 40 gramov manj ogljikovega dioksida kot po zmogljivostih primerljiv dizelski motor.
Podrobnejšega urnika nadaljnjega razvoja prototipa sicer pri Renaultu še niso izdali, brez dvoma pa je mogoče pričakovati serijskega naslednika s katerim si želi francoska znamka izboriti svoj prostor na trgu avtomobilov visokega razreda.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje