Optima zaradi omejenih količin, ki so na voljo, ne bo prav pogost pojav na slovenskih cestah. Foto: MIV
Optima zaradi omejenih količin, ki so na voljo, ne bo prav pogost pojav na slovenskih cestah. Foto: MIV

Klasična triprostorska limuzina pa glede na omejeno zagotovljeno letno kvoto 90 vozil za celotno regijo, vključno s Slovenijo in nekaterimi sosednjimi državami na jugu, očitno ne bo prav pogost pojav na slovenskih cestah.

Klasična triprostorska limuzina sicer ponuja obilo opreme, ki so jo kupci vajeni tudi pri prestižnejših znamkah. Med tehnološko naprednimi dodatki so tako tudi sistemi, kot sta na primer dejavna pomoč pri parkiranju in opozarjanje na nenamerno spremembo voznega pasu. Kupci lahko izbirajo med dvema izdatnima paketoma opreme, višji je na voljo tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom.

Precej manj izbire pa je pri pogonskih agregatih, optima je namreč na trg pripeljala le z enim motorjem, in sicer 1,7-litrskim dizlom CRDi z največjo močjo 100 kilovatov (136 KM). V drugi polovici leta bo verjetno na nekaterih trgih na voljo tudi hibridna različica, vendar pa je vprašanje, ali ji bo uspelo pripeljati do Slovenije. Šele leta 2013 naj bi ponudbo motorjev razširili še z zmogljivejšim bencinskim agregatom.

Za optimo s prvim paketom opreme in edinim motorjem v ponudbi je treba odšteti 25.990 evrov, višja raven opreme dvigne ceno na 29.990 evrov, vključno s samodejnim menjalnikom pa se cena povzpne do 31.990 evrov.