Peugeot 208 GTi služi tudi za obujanje športne tradicije znamke. Foto: M. Kr.
Peugeot 208 GTi služi tudi za obujanje športne tradicije znamke. Foto: M. Kr.

Najbolj športno dinamičen izmed treh novincev v ponudbi je peugeot 208 GTi, ki med drugim obuja spomine na uspešno športno zgodovino znamke. Konstruktorji se pri pripravi avtomobila niso zadovoljili le z zunanjo kozmetiko, ampak so posegli tudi v ustroj vozila, vključno s podvozjem, šeststopenjskim ročnim menjalnikom in seveda pogonskim agregatom.

Le dvesto "konjev" pod motornim pokrovom GTi
Bencinski motor 1,6 THP zmore 147 kilovatov (200 KM) moči in doseže največji navor 275 vrtljajev, trivratnemu avtomobilu pa zagotavlja pospešek od 0 do 100 kilometrov v manj kot sedmih sekundah. Okusu voznikov s športnimi željami so prilagodili tudi notranjost potniške kabine, kjer še bolj kot pri velikoserijski različici 208 pride do izraza majhen športni volan.

Pri Peugeotu za GTi pravijo, da je ukrojen predvsem po okusu voznikov, da se ne bi voznice počutile zapostavljene, pa jim ponujajo peugeot 208 XY. Novinec se ponaša z izdatno ponudbo serijske opreme in poudarjenimi kozmetičnimi dodatki oziroma dodatki prestiža, ki sicer enega izmed najmanjših avtomobilov v hišni ponudbi postavljajo ob bok večjih sorodnikov.

Večja izbira motorjev pri XY
Da si ne bi preveč omejili kroga kupcev, pa so pri XY v ponudbo uvrstili malce pestrejši nabor motorjev. Poleg dveh bencinskih, oba sta 1,6-litrska, VTi z močjo 88 kilovatov (120 KM) in THP z močjo 115 kilovatov (156 KM), sta namreč v ponudbi še dva dizelska, prav tako 1,6-litrska in oba e-HDi, prvi z močjo 68 kilovatov (92 KM) in drugi z močjo 84 kilovatov (115 KM).

Več motorne izbire pa ponujajo tudi morebitnim kupcem tretjega novinca v Peugeotovi ponudbi. V športnem RCZ-ju se lahko tako skriva bencinski motor 1,6 THP z močjo 115 kilovatov (155 KM), dizelski 2,0 HDi z močjo 120 kilovatov (160 KM) ali pa bencinski 1,6 THP z močjo 147 kilovatov (200 KM).

Glede na uradne cene po ceniku je med novinci na slovenskem trgu najcenejši peugeot 208 XY 1,6 VTi 120 s ceno 17.340 evrov, vzpenjanje po motorni lestvici pri XY se konča malo pod ceno GTi za katerega je treba uradno pripraviti 20.490 evrov, za najcenejšega RCZ-ja pa 22.958 evrov. Kot je že nekaj časa v navadi na slovenskem avtomobilskem trgu, pa so navedene cene seveda le izhodišče za popuste, ki naredijo avtomobile tudi cenovno privlačnejše.