SLK-ja čaka uradna predstavitev februarja, na trge pa bo začel prihajati v zgodnjem poletju. Foto: Daimler
SLK-ja čaka uradna predstavitev februarja, na trge pa bo začel prihajati v zgodnjem poletju. Foto: Daimler

Razlogov za to naj bi bilo več, od privlačne embalaže prek odličnih voznih lastnosti do obilice napredne tehnologije, namenjene predvsem varnosti in udobju. Roadster še naprej ohranja svojo osnovno dvosedežno zasnovo in trdo zložljivo streho, ki mu zagotavlja udobno celoletno uporabo. Prav pri strehi uvajajo kot možnost novost, in sicer prosojno stekleno površino, pri kateri lahko voznik določi raven prosojnosti. Novost pa so tudi pogonski agregati, ki SLK-ju zagotavljajo bolj ali še malce bolj športno dušo. Ob začetku prodaje sredi leta bodo na voljo tri motorne različice, in sicer SLK 200 in SLK 250 s štirivaljnikoma ter SLK 350 s šestvaljnikom. Vsem trem pa so pripisali tudi oznako BlueEFFICIENCY, ki izdaja sklop izboljšav in novosti, namenjenih predvsem varčnejši in čistejši vožnji.

Na domačem nemškem trgu so še pred uradno predstavitvijo novinca že začeli sprejemati prednaročila; za vstopno različico SLK 200 morajo kupci pripraviti nekaj manj kot 39 tisoč evrov.

Za ta denar bodo dobili SLK-ja, ki ga bo poganjal štirivaljnik z največjo močjo 135 kilovatov (184 KM) in je v kombinaciji s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom po trditvah proizvajalca najučinkovitejši motor v tem razredu. Povprečna poraba naj bi bila le 6,1 litra na sto kilometrov, izpuh ogljikovega dioksida pa 142 gramov na kilometer.

Le deciliter več goriva naj bi na sto kilometrov popil motor v različici SLK 250 s štirivaljnikom, ki zmore 150 kilovatov (204 KM) in na kilometer izpuha 144 gramov ogljikovega dioksida. Zmogljivejši motor naj bi dosegal hitrosti do 243 kilometrov, šibkejši tri manj. Pri pospeških pa je nekaj več razlike, saj od 0 do 100 km/h šibkejši pospeši v 7 sekundah, zmogljivejši pa v 6,6 sekunde.

Po okusu motorno bolj zahtevnih pa bo tretji pogonski agregat vgrajen v SLK 350, in sicer motor V6, z največjo močjo 226 kilovatov (306 KM), ki ga bodo do hitrosti 100 km/h pospešili v 5,6 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena na 250 km/h. Za svoje delo naj bi motor porabil le 7,1 litra na sto kilometrov, v zrak pa na kilometer izpuhal 167 gramov ogljikovega dioksida.