Mercedes-Benz želi tudi z novo generacijo limuzine razreda S-ohraniti položaj na samem vrhu ponudbe. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz želi tudi z novo generacijo limuzine razreda S-ohraniti položaj na samem vrhu ponudbe. Foto: Mercedes-Benz

Svojo trditev so utemeljevali tako s številkami kot z vpetostjo izrazov, povezanih z Mercedes-Benzom in razredom S, v vsakdanje izrazoslovje, ko je treba ponazoriti najboljše med najboljšim. Podoben pa je bil tudi cilj pri snovanju nove generacije, kot je poudaril prvi mož koncerna Daimler Dieter Zetsche - pri razvoju so namreč vedno sledili vodilu "najboljše ali nič".

Omenjeno vodilo se najbolj odraža na treh ključnih stebrih razvoja novega razreda S; naprednih asistenčnih sistemih, učinkovitosti pogonske tehnologije in prestižnem vrhunskem udobju. Vse skupaj pa so zapakirali v dobro prepoznavno embalažo, ki ne dopušča dvoma o poreklu vozila.

Za veliko masko s trikrako zvezdo se skriva motorni prostor, v katerem bodo lahko kupci izbirali med štirimi pogonskimi agregati. Ponudbo začenja različica S 300 bluetec hybrid, v kateri je štirivaljnik z gibno prostornino 2.143 kubičnih centimetrov, ki zmore 150 kilovatov (204 KM) moči, na pomoč pa mu priskoči še električni motor z močjo 20 kilovatov. Enak električni motor ima vgrajena tudi različica S 400 hybrid z motorjem V6 s 3.498 ccm, ki zmore 225 kilovatov (306 KM) moči.

Motorno klasiko je mogoče najti v različici S 350 bluetec, ki jo poganja dizelski motor V6 z gibno prostornino 2.987 kubičnih centimetrov in največjo močjo 190 kilovatov (258 KM). Vrh ponudbe pa predstavlja S 500, v katerega so vgradili motor V8 s prostornino 4.663 kubičnih centimetrov in močjo 335 kilovatov (455 KM).

Za marsikaterega uporabnika še bolj pomembno bistvo limuzine pa seveda predstavlja potniški prostor, v katerem je voznikovo mesto opremljeno z vrhunsko tehnologijo, ki lahko skoraj v celoti prevzame voznikovo delo. V drugi sedežni vrsti pa se, glede na najavljeno, nad ponudbo udobja ne bodo mogli pritoževati niti najzahtevnejši uporabniki.

Prodajo nove limuzine razreda S seveda začenjajo na domačem nemškem trgu, kjer morajo kupci za najcenejšo dizelsko različico odšteti 79.789,50 evra z že prištetim davkom in za najcenejšo bencinsko 85.204,00 evra.