Med prodanimi vozili razreda E močno prevladujejo limuzine, morda se bo v prihodnosti razmerje kaj spremenilo. Foto: M. Kr.
Med prodanimi vozili razreda E močno prevladujejo limuzine, morda se bo v prihodnosti razmerje kaj spremenilo. Foto: M. Kr.

V dokaz trditvi, da je bila prenova razreda E zares temeljita, pri Mercedes-Benzu navajajo podatek, da so v primerjavi s predhodnikom spremenili kar 2000 sestavnih delov. Seveda pa ni ostalo le pri posodobitvi ali menjavi delov, ampak so poskrbeli tudi za osvežitev ponudbe motorjev in oplemenitili nekaj tehničnih dodatkov, med katerimi izpostavljajo novejše in zmogljivejše asistenčne sisteme.

Med najbolj dovršenimi je sistem distronic z asistenco krmiljenja, ki po tehnični plati že omogoča avtonomno vožnjo vozila, a pri Mercedes-Benzu opozarjajo, da zakonodaja za zdaj še zahteva sodelovanje voznika oziroma natančneje povedano roke na volanu. Uradno gre torej za sistem, ki omogoča le delno avtonomno vožnjo, s samodejnim popravljanjem smeri vožnje glede na cestne oznake ali druga vozila, prilagajanje hitrosti, zaviranje in pospeševanje.

Med motornimi novostmi je največ bencinskih, izpostavljajo pa 2,0-litrski štirivaljnik, ki že ustreza standardom euro 6, ter novi šestvaljnik v različici E 400 z 245 kilovati in navorom 480 Nm. Poleg za ta razred dokaj pestre ponudbe bencinskih in dizelskih motorjev, ostaja še naprej na voljo tudi hibrid E 300, vrh motorne ponudbe pa je seveda oplemenitena različica AMG, s štirikolesnim pogonom in motorjem z močjo 430 kilovatov.

Na slovenskem trgu cenovno lestvico začenja limuzina E 200 CDI s ceno 41.140 evrov, za prvo bencinsko različico E 200 bo treba pripraviti 43.380 evrov. Najcenejšega karavana E 200 CDI pa bo mogoče dobiti za 45.550 evrov.