"Predvideli smo zaustavitev proizvodnje clia v Španiji in Sloveniji," je danes po srečanju s francoskim ministrom za industrijo Christianom Estrosijem dejal Pelata. Clie sicer izdelujejo tudi v tovarni v Flinsu pri Parizu in v Argentini, Kolumbiji ter Mehiki.
Poteza Renaulta naj ne bi vplivala na Revoz
"Kako bo s cliom 2 v prihodnje, je veliko odvisno od povpraševanja, ko se bodo subvencije in podobne mere iztekle," pa je lani maja povedal minister za gospodarstvo Matej Lahovnik. "A tudi če bi zdaj preselili proizvodnjo clia 2, bi Revoz še vedno delal v dveh polnih izmenah - takšno je zagotovilo, ki ga imam jaz neposredno iz Revoza," je obenem dejal.
Marca lani že preplah
Spomnimo: Renault je že povzročil razburjenje, ko je marca lani sporočil, da bo ob povečanem povpraševanju model izdeloval tudi v Franciji. Pojavile so se namreč bojazni, da Renault zaradi krize in subvencij od države za zamenjavo starega avtomobila z novim, do okolja prijaznejšim, proizvodnjo umika v Francijo. Pojasnila je zahtevala tudi Evropska komisija, izkazalo pa se je, da je šlo le za začasno selitev dela proizvodnje v Flins, ker v Revozu niso zmogli zadostiti povečanemu povpraševanju zaradi učinka omenjenih subvencij.
Četrta generacija clia ostaja v Franciji
Tokratne napovedi prvega moža Renaulta pa se zdijo neposrednejše. Pelata je Estrosiju sicer zagotovil, da proizvodnje novega clia četrte generacije ne bodo preselili iz Francije v Turčijo, kot so se razpisali nekateri mediji. Država z dobrim 15-odstotnim lastniškim deležem se namreč boji za usodo francoskih delovnih mest, za preprečitev selitve proizvodnje pa se je zavzel tudi francoski predsednik Nicolas Sarkozy.
Revozu vlada dodelila finančno spodbudo
Kot je znano, je slovenska vlada julija lani sprejela sklep, da se Revozu dodeli finančna spodbuda za investicijski projekt proizvodnje novega vozila z delovnim imenom X33 v višini 14,3 milijona evrov. Načrtovana letna proizvodnja je 20.000 teh vozil, vrednost celotnega investicijskega projekta pa je 47,8 milijona evrov, pri čemer so zunanji učinki tega projekta - iz naslova davka od dohodka pravnih oseb, plačila elektrike, telekomunikacijskih storitev, zavarovalnin, goriva, in vzdrževanja za obdobje 2010-2014 ocenjeni na 124,2 milijona evrov, je takrat povedal Lahovnik.
Proizvodnja novega modela, ki še nima končnega imena, naj bi stekla še letos. "Gre za inovativen, nišni model, katerega pomemben industrijski del razvojnega projekta je potekal prav v Novem mestu," pojasnjujejo v Revozu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje