Novi rio je v dolžino zrasel 55 milimetrov, medosna razdalja pa je daljša za 70 milimetrov. Foto: Kia
Novi rio je v dolžino zrasel 55 milimetrov, medosna razdalja pa je daljša za 70 milimetrov. Foto: Kia

Rio je globalno eden izmed najbolj iskanih modelov korejske znamke in je bil še lani kljub najavljenemu nasledniku na tretjem mestu.

Novi rio pa bo prišel na trg s pomembnimi vsebinskimi spremembami, saj ima novinec v primerjavi s predhodnikom 70 mm daljšo medosno razdaljo, skupno 2.570 milimetrov, kar se bo poznalo predvsem pri ravni prostorskega udobja za potnike. V prtljažniku petvratne različice pa ima sedaj 292 litrov prostornine, namenjene prtljagi. Kljub daljši medosni razdalji je skupna dolžina avtomobila le za 55 milimetrov daljša od predhodnika, avtomobil pa je za 15 milimetrov nižji in širši za 25 milimetrov, kar prispeva k bolj športnemu videzu. Slednji je seveda usklajen s trenutnimi oblikovalskimi trendi pri znamki, ki zna čedalje bolj uspešno prisluhniti okusu evropskih kupcev. Da ne bi ostalo le pri embalaži, bo poskrbela ponudba sodobnih bencinskih in dizelskih motorjev, ki se ponašajo z nizkimi emisijami ogljikovega dioksida. 1,1-litrski dizel s 70 KM bo po trditvah izdelovalca z izpuhom 85 g/km najčistejši neelektrični motor na evropskem trgu.

Svetovna premiera novega Ria bo 1. marca na avtomobilskem salonu v Ženevi, kjer bo mogoče videti tudi novega picanta ter hibridno različico nove limuzine optima.

Na slovenskem trgu lahko picanta kupci pričakujejo že maja, rio se bo v salone pripeljal avgusta. Kupci, ki si bodo za pogon zaželeli novi 1,2-litrski turbo bencinski motor GDI z neposrednim vbrizgom goriva, pa bodo morali počakati na naslednje leto.

Od predstavitve modela prejšnje generacije, leta 2005, so skupno prodali kar 860.000 primerkov ria, od tega 219.000 lani.