Scorpiona poleg eksotičnega videza najbolj zaznamuje inovativen motor – sredinsko nameščenemu 3,5-litrskemu VTEC biturbo acurinemu šestvaljniku so namreč dodali poseben vodikov sistem vbrizgavanja goriva. Pri Ronnu pravijo, da ta sistem omogoča razbijanje vodnih molekul iz majhnega rezervoarja.
Na ta način pridobljen vodik gre nato v zračni dovod, kjer se pomeša z gorivom. V tej končni mešanici naj bi vodik tako predstavljal od 30 do 40 odstotkov, kar pa v teoriji pomeni manjšo porabo goriva. Scorpion naj bi z enim litrom goriva zmogel prevoziti 17 kilometrov, kar za 100 kilometrov znese slabih šest litrov goriva. Pri Ronnu tudi pravijo, da avtomobil ne potrebuje nobene bencinske črpalke, kjer bi vanj natočili vodik, saj slednjega pridobiva kar sam.
Za zdaj se ob vsem skupaj poraja še veliko vprašanj, nekatere odgovore pa bo moč dobiti v začetku novembra, ko bodo scorpiona premierno predstavili na avtosalonu SEMA v Las Vegasu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje