Peugeot 207 CC nadaljuje začrtano pot modela 206 CC. Foto: Peugeot
Peugeot 207 CC nadaljuje začrtano pot modela 206 CC. Foto: Peugeot
Peugeot 207 CC
Streha se spušča in dviga s pomočjo elektike. Foto: Peugeot
Peugeot 207 CC
Peugeotova vozila so vedno slovela po eleganci. Z modelom 207 CC ni prav nič drugače. Foto: Peugeot

Težko, saj je danes na tržišču veliko več proizvajalcev, ki ponujajo svojo vizijo avtomobila CC-koncepta za preživljanje prostega časa, medtem ko je bil 206 prvi, ki je postavil nove standarde.

Naslednik se ne boji prihoda v areno omenjenega segmenta vozil. Atraktivnost je vsekakor njegov močen adut, pa tudi hatchback verzija 207-ke je bila dobro sprejeta.

Zunanjost modela 207 CC je delo centra Peugeot Style Centra. Avtomobil deli športno oblikovan prednji del verzije hatchback in učinkovito zaobljene linije vetrobranskega stekla, kar mu dviga že tako poudarjen invidualni šarm.

Detajli, ki podarjajo eleganco
Izražena zakrivljenost stebričkov vetrobranskega stekla vodi in izravnava strešno linijo, medtem ko se bočna linija karoserije pod kotom spušča do stranskih ogledal in se končuje pri prtljažniku. Opremljanje avtomobilov s 17-palčnimi lahkimi platišči (kot del serijske ali dodatne opreme), še dodatno poudarjajo videz 207 CC-ja. Avtomobil z dolžino 4037 mm, širino 1750 mm in medosno razdaljo 2540 mm deli dimenzije z različico hatchback, od katere pa je zaradi kupejevske linije nižji za 75 mm.

Dovolj je stisk na gumb
Zložljiva streha je rezultat Peugeotove strokovnosti v proizvodnji kupe-kabrioletov. Sestavljajo jo v posebni proizvodnji liniji v madžarski tovarni, iz katere jo prepeljejo v glavno montažno linijo. Čeprav je streha razvita iz predhodnika, pa se streha pri modelu 207 CC razlikuje v tem, da je njegov postopek zlaganja v popolnosti avtomatiziran in ne zahteva ročnega spuščanja na nosilcu vetrobranskega stekla. Vse, kar mora voznik storiti, je, da pritisne na gumb za spuščanje strehe in ga drži 25 sekund, dokler se zlaganje ali dviganje strehe ne konča. "Operacija" se lahko izvede tudi pri hitrostih do 10 km/h.

Užitek v vožnji s kabrioletom je odvisen od "krutosti" karoserije, zato je bila posebna pozornost posvečena prav tej karakteristiki avtomobila. 207 CC ima tako kot drugi modeli v izvedbah 207 standardno platformo skupine 1 PSA, ki je bila dodatno razvita, da bi zadovoljila potrebe kupe-kabrioleta.

Varnost pod drobnogledom
Veliko pozornosti je bilo posvečeno varnosti v primeru prevračanja vozila. Veliko število okrepitev v kombinaciji z drugimi varnostnimi elementi, prevzetimi z verzijo hatchback, vozniku zagotavljajo varen občutek za volanom avtomobila. Bogata serijska oprema s štirimi zračnimi blazinami in sistemoma ABS in AFU.