Luč sveta bo pijača ugledala v New Yorku, z njo pa želijo prispevati tudi k večji prepoznavnosti Slovenije. Pri projektu sodelujejo tudi slovenska podjetja Fructal, Steklarna Hrastnik in Feroplast.
STAVKA JAVNEGA SEKTORJA
Stavkovne zahteve:
1. Ohranitev delovnih mest v javnem sektorju
2. Pogajanja o masi plač ter o pogojih dela v javnem sektorju za leti 2013 in 2014
3. Utrditev socialne države in ohranitev kakovosti javnih storitev
4. Spoštovanje veljavnih dogovorov in stavkovnih sporazumov
Zaposleni in sodelavci RTV Slovenija se pridružujejo stavki
Začela se je splošna stavka javnega sektorja
Gre za projekt, ki so ga začeli razvijati leta 2009, ko je Slovenijo obiskal priznani ameriški kuhar in lastnik štirih restavracij v New Yorku Peter X. Kelly. K projektu so pristopili tudi ajdovski Fructal, ki je vodko razvil, Steklarna Hrastnik, ki je razvila steklenico, in sežanski Feroplast, ki je oblikoval pokrovček steklenice.
V ZDA slovensko vino že uveljavljeno
Izdelek trži zasebno podjetje Good Voda. Glavni operativni direktor podjetja Emil Gaspari, Slovenec, ki že dolgo živi v ZDA, je pojasnil, da Slovenija na ameriški trg že zdaj izvozi veliko vina, zato so hoteli narediti nekaj drugačnega - odločili so se za vodko. Ta je v ZDA vse bolj priljubljena. "Zakaj ne bi bili del tega?" se je na predstavitvi v Ljubljani vprašal Gaspari.
Zabava ob lansiranju izdelka je predvidena konec aprila v New Yorku. Na začetku jo bodo poleg New Yorka prodajali še v zveznih državah New Yersey in Connecticut, nato pa se nameravajo širiti tudi na druge trge. Nekaj naročil že imajo zakupljenih, o ceni vodke in tržnem deležu, ki ga želijo doseči, pa za zdaj ne želijo govoriti.
Kelly bo vodko promoviral tudi v kulinariki. "Ne le, da vrhunsko izdelana Slovenia vodka vsebuje šepet slovenske ajde in vodo izpod slovenskih Alp. Še bolj edinstveno, vsebuje ljubezen, ki je ujeta v samo ime Slovenija," je dejal. Dva od investitorjev sta svetovno znana umetnika - igralec in komik Bill Murray ter plesalec in igralec Mihail Miša Barišnikov.
Z vodko iz ajde, ki je plod ideje etnologa Janeza Bogataja, želijo okrepiti prepoznavnost Slovenije zunaj meja. Reklamirali jo bodo na družbenih omrežij, naslavljali pa bodo tako mlade kot starejše. "Imamo ljubezen. To ni mlado, to ni staro - to je univerzalno," je dejal kreativni vodja projekta Bruce Duhan.
Predsednik uprave Steklarne Hrastnik Andrej Božič je prepričan, da ima projekt vse potrebne temelje za uspeh. "Ta projekt je lahko in bo svetovna uspešnica. Zakaj? Ker združuje znanje marketinga in pomembne osebnosti iz ZDA, enega najboljših proizvajalcev pijač in enega najboljših proizvajalcev steklenic," je dejal.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje