Tako kot utegnemo v prihodnosti slišati še neobjavljene glasbene posnetke tragično umrle pevke, bi se lahko nekaj podobnega zgodilo tudi z modnimi kosi, ki jih je ustvarila, piše Fashion Telegraph.
Amy, ki je pri komaj 27 letih po večletnem boju z odvisnostjo od alkohola in mamil umrla v soboto, je že sklenila uspešno sodelovanje z britansko modno znamko Fred Perry, v intervjuju za revijo Harper's Bazaar je lani povedala, da je dokončala tudi kolekcijo za jesen/zimo 2012.
"Z njo je bilo užitek delati"
Iz omenjenega podjetja so v sredo javnosti posredovali sporočilo: "V času ko smo oblikovali in razvijali sodelovanje, smo imeli čudovito delovno in osebno razmerje z Amy. Amyjin edinstven smisel za slog in njen življenjski nazor sta prežemala celotno kolekcijo. Z njo je bilo užitek delati in celotna ekipa Freda Perryja jo bo globoko pogrešala." Predstavniki pa niso potrdili, ali bodo na prodaj tudi prihodnje kolekcije Winehousove, povedali so, da se bodo o tem posvetovali z ožjo družino pevke.
Prvo sodelovanje znamke Fred Perry in Amy Winehouse, ki je prišlo na trg oktobra leta 2010, je močno odsevalo njen prepoznavni slog, ki se je po besedah direktorja trženja znamke Richarda Martina odlično ujel z izročilom znamke.
Fotografije za kampanjo, v katerih je v glavni vlogi nastopila Amy, je posnel rockovski zvezdnik in fotograf Bryan Adams, ki se je tudi udeležil njenega pogreba v torek v Londonu.
V času fotografiranja so opravljivi jeziki govorili, da je bila Amy pred objektivom tako pijana, da je komaj stala na nogah v visokih petah, a končni rezultati ne kažejo takšne podobe. Na njih je Amy, zvesta svojemu slogu seksi zapeljivke iz 50. let, videti prav zdrava, so takrat ugotavljali pri Telegraphu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje