Pevka je za promocijo svoje prve kolekcije na fotografijah pozirala kar sama, fotografiral pa jo je glasbenik in fotograf Bryan Adams. Foto: Fred Perry
Pevka je za promocijo svoje prve kolekcije na fotografijah pozirala kar sama, fotografiral pa jo je glasbenik in fotograf Bryan Adams. Foto: Fred Perry

Iz podjetja so že pred časom sporočili, da bodo oblačila začeli prodajati le, če bodo v to privolili Amyjini starši, poroča Daily Mail. Po pogovoru s pevkino družino so javnosti sporočili, da bodo naslednje leto izdali dve kolekciji, in sicer za pomlad in jesen.

Oče pokojne pevke Mitch Winehouse je dejal, da ni videl drugega odgovora, kot da pritrdi. "Amy se je zelo rada ukvarjala s tema kolekcijama in verjamem, da bi želela, da ju ljudem tudi ponudijo. Ves denar, ki ga bomo s prodajo zaslužili, in donacija Freda Perryja bosta šla neposredno v sklad Amy Winehouse, ki smo ga ustanovili, da bomo pomagali otrokom in mladim v njenem imenu," je še dodal oče.

Oblačila, ki jih je ustvarjala pevka, naj bi nekoliko spominjala na 50. leta. Iz podjetja so sporočili, da bo mogoče na prav vsakem kosu prepoznati poseben slog Amy. Znamka Fred Perry in glasbenica Amy Winehouse sta sicer prvič sodelovali leta 2010. Nekaj oblek iz prejšnje kolekcije si lahko ogledate v spodnjem videu.

Kdo je uspešni angleški oblikovalec?
Fred Perry
, ki je ustanovil istoimensko podjetje, je nekdanji igralec tenisa. Kot prvemu igralcu delavskega razreda mu je leta 1934 uspelo osvojiti wimbledonski turnir. Leta 1940 je spoznal avstralskega nogometaša, ki mu je predstavil znojnik za na roko, Fred pa ga je predelal v prvi znojnik za glavo.

S tem se je začela njegova oblikovalska pot, ki jo je nadaljeval z ustvarjanjem različice Lacostovih polo majic, ki so v 60. in 70. postale zalo priljubljene med mladimi. Pred časom je bila njegova znamka sponzor angleškega teniškega igralca Andyja Murrayja, sodeluje pa tudi s številnimi drugimi slavnimi, na primer s Kanyejem Westom.