Naslednji mesec bo popdiva nastopila na zasebni zabavi v čast rojstnega dne priznanega (že več kot 100 let pokojnega) modnega oblikovalca Louisa Vuittona, postala pa naj bi tudi naslednji obraz blagovne znamke, ki nosi njegovo ime. Madonna bo za modne pomembneže pela na Karlovem mostu v Pragi, dan po tamkajšnjih koncertih na njeni turneji Confessions (v češki prestolnici ima predvidena kar dva razprodana koncertna datuma - 6. in 7. septembra).
48-letna zvezdnica, ki te dni predstavlja tudi svojo kolekcijo za cenovno dostopnejši H & M, naj bi se "zelo zanimala" za sodelovanje z ugledno modno znamko usnjenih izdelkov (predvsem za nošenje prtljage) Louis Vuitton.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje