Ko so se v javnosti pojavile fotografije, na katerih Kate uživa kokain, so se pri Burberryju precej hitro odzvali in prekinili pogodbo s Kate. Ko se je Kate pokesala in nekoliko popravila svoj ugled, je Burberry 32-letno Britanko spet zaposlil.
Zdaj ugotavljajo, da je bila to odlična poteza, saj Burberry med Britanci kar naenkrat velja za "ostro" in "robato" modno znamko. "To pomeni, da lahko pričakujemo še več mladih kupcev," je optimistična tiskovna predstavnica modne hiše, ki slovi po modnih dodatkih. Dobiček Burberryja, ki je najbolj znan po "večnem" karo vzorcu v kamelji barvi, je bil lani nad pričakovanji, tretjino zaslužka pa so ustvarili na tujem.
Zinedine za aspirin?
"Razvpitost lahko pomaga pri prepoznavnosti blagovne znamke. Morda to za oglaševalce pomeni novo priložnost. Mogoče bo Zinedine Zidane kmalu oglaševal aspirin ali oklepe," pa pravi neki znani britanski strokovnjak za odnose z javnostmi.
Kate Moss bo Burberryjev obraz še naprej - tiskani oglasi za jesensko-zimsko kolekcijo so že v pripravi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje